• Jaa hoe gedroeg je je toen je voor het eerst op
    Quizlet was? Ik begon allemaal lullige stories
    aan te maken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik las alleen maar harry potter, en vond die quizzen helemaal geweldig :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    whahhaa ik ging iedereen zitten toevoegen aan mijn vriendenlijst die ik niet kende x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    millenium schreef:
    ik las alleen maar harry potter, en vond die quizzen helemaal geweldig :9~


    Ik deed ook alleen maar HP en deed altijd alleen
    die quizzen van de Cissy of zo..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Fancy schreef:
    Toen ik hier net was las ik alleen maar dingen van Tokio Hotel en ik vond het geweldig dat de 'jij' persoon dan iemand kuste.

    lame. ;3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Th verhalen lezen. :Y) want ik wist niet wat ik verder kon doen ;p


    -

    Het eerste wat ik deed was een paar stories lezen en wat rondneuzen op het forum. (:
    Ik ben derecht aan een story
    begonnen twee dagen erna.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    meteen begonnen met schrijven, met een verhaal dat heel goed loopt. ik had al ideeen. maar natuurlijk ook onzinnig praten enzoxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Fancy schreef:
    Toen ik hier net was las ik alleen maar dingen van Tokio Hotel en ik vond het geweldig dat de 'jij' persoon dan iemand kuste.

    lame. ;3


    Beeeeeeeesje :-)

    Toen las ik allemaal Tokio Hotel verhalen en maakte ik zelf Twincestverhalen :x
    Vreselijk als ik er aan terugdenk :')


    Never run out of reasons to smile...

    Helemaal in het begin toen ik lid werd leesde ik Quizen. Van tokio hotel. Dan was ik een tijdje van Quizlet. Als ik terug was las ik Stories en zat ik vaak op het Forum.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 11:30 ]


    Keep on smiling

    ik schreef een kutverhaal.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik leezde eerst alemaal storys xp


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik schreef een verhaal wat een hit werd en waar ik ook nooit meer overheen ben gekomen.[/jammer dat ik het heb verwijderd.] En ik had een grote bek.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik maakte veel quizen, maar nu maak ik ook zelf dingen . (ben nog best nieuw:$)


    Happy Birthday my Potter!

    ik las alleen maar verhalen. Kwam er na een half jaar pas achter dat er een forum was -dom-