• Jaa hoe gedroeg je je toen je voor het eerst op
    Quizlet was? Ik begon allemaal lullige stories
    aan te maken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik was echt verschrikkelijk. Maar goed, ik was ook pas 11 jaar(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Fancy schreef:
    Toen ik hier net was las ik alleen maar dingen van Tokio Hotel en ik vond het geweldig dat de 'jij' persoon dan iemand kuste.

    lame. ;3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Toen typte ik heel vreemd. En zei ik ook domme dingen bv:

    Heeeeeeeej alles goed??
    (hoera)(dance)(doeg)

    En al dat soort onzin.

    Hephaestion schreef:
    Ik las allemaal slechte verhalen haha :'D En toen ben ik zelf ook mijn eerste verhaaltjes gaan schrijven.

    Ibi schreef:
    Toen typte ik heel vreemd. En zei ik ook domme dingen bv:

    Heeeeeeeej alles goed??
    (hoera)(dance)(doeg)

    En al dat soort onzin.

    Dat herken ik maar al te goed, haha. Wel ironisch hoe dat mettertijd dan veranderd. Ach, een teken dat je volwassen wordt. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    In 1 woord: übernoob


    Only losers can act the way you do

    Baptiste schreef:
    In 1 woord: übernoob

    hahahah, je bent echt geniaal _O_

    Ik deed alleen maar Quizzen. Ik wist niet eens dat Stories bestonden:'D
    Later kwam ik er wel achter wat het was. Haha(krul)


    Ivar Oosterloo.

    Ik las alleen maar Tom verhalen en als die 'jij' persoon dan met hem zoende vond ik dat helemaal geweldig (krul) En ik gebruikte van die lame emoticons ghehe. Nu ben ik veel cooler :9~


    -

    Ik ben net een dag online. (krul)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Dat was al een tijdje geleden zeg... Even denken.

    Ik maakte de héle tijd droge quizjes, en verder niks geloof ik, ik was toen pas 8 of 9 ofzo. En volgens mij had ik ook geen account, maar dat weet ik niet zeker.

    Ik kan me niet eens herinneren dat er stories waren XD


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Precies zoals ik nu doe :3 Ik deed alleen mijn tekst nog niet schuin.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 23:34 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik begon met White Night Fantasy. Maar die bleek achteraf zo slecht dat ik die verwijderd heb. Hoewel hij wel veel lezers had.


    Bored.

    Ik schreef er echt verschrikkelijk slecht, qua stories/series -was het toen nog-. Niet met aanhalingstekens zeg maar en vreselijk slecht was ik in de zinsopbouw. ): Ehmm... Verder schreef ik ook met ontzettend veel van die smileys.

    Edit; Maar nu is dat wel verbeterd hoor! (Y:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 0:03 ]

    Terminatrix schreef:
    Ik had een hele domme usernaam omdat ik dacht dat ik toch nooit meer op Q zou zitten x3

    Zelfde bij mij. :Y)