• Het gaat niet over tokio hotel maar over iets waar ik veel steun van moet hebben.
    We zijn nooit een koppel geweest 't Begon zo:
    Ik werd vroeeger gepest, hiij kwam voor me op.
    25 september 2007 zat ik bij hem in de groep ik werd er verliefd op, maanden gaan voorbij , ik vertrouw michieltje een jongen uit men klas hij zegt het er tegen in mei. Hij vertelt het tegen mij , we waren goede vrienden, en toen was alles voorbij , de vriendschap, vertrouwen,...
    Nu ben ik er al bijne 11 maanden verliefd op.
    en dan heb ik hem een mail gestuurt een paar minuten geleden.

    Joran, doe deze brief nog niet toe!
    Ik heb mee een kei goei vriendin gesproken, en weten hetkan me geen boem schelen dat je me haat.
    Je bent het verdomme niet waard dat ik iets voot onze vroegere vriendschap over heb, de Michiel is een goeie vriend ik zou nooit een ticket naar walibi kopen voor u , wel voor hem , want jij bent een arrogante klootzak! Als ik zo meteen een traan moet laten vallen omdat ik zo grof aan het doen ben... Kom ik nog ooit is iemand tegen die voor mij opkomt, vertrouw ik die ni, ik vertrouwde u , ik dacht da wij vrienden waren, verliefd worden kan gebeuren hé. Zedde gij nooit verliefd geweest en dacht gij dan nooit: ' Ze moet het nooit weten!' Ik dacht zo:' Shit onze vriendschap is goed bezig, en ik word is verliefd' Komaan Joran waarom kwets je mij nu , zo diep in mijn hart.Ik dacht da ik toch iets voor u betekende, ik ben zo dikwijls boos op u geworden.Ma ik dacht:'Het is en blijft een schatje voor mensen' Heb ik me zo hard vergist.Ik dacht zo hard:'Ik geef het een kans' je hebt niet eens afscheid genomen , op de laatste schooldag' Van iedereen waarsijnlijk, maar van mij?? Ben ik u waard?
    please, komaan, waar heb ik dat aan verdient? Ik wou dat we overnieuw konnen beginnen.

    Hannelore , met het gebroken hart.
    Wil je ajb mijn brief beantwoorden, please, doe het voor, voor uzelf, voor niet me een schuldgevoel te zitten.



    Wie wilt me steunen en hulp??

    Ik wil hem zo graag nog eens zien

    Als het niet over TH gaat waarom open je het dan daar? x'D
    Verplaatst ->

    Als het niet over TH gaat waarom open je het dan daar? x'D
    Verplaatst ->


    Ik probeer gwn steun te vinden mag het?

    Ehm ik snap het niet zo goed, zou je hem ook in gewoon NL kunnen zetten?


    Why don't you break my heart

    Ehm ik snap het niet zo goed, zou je hem ook in gewoon NL kunnen zetten?


    nu is het duidelijker

    ik hoop voor jou dat jullie terug vrienden kunnen worden.
    mss wist hij gewoon niet goed wat hij tegen je moest zeggen toen hij wist dat je verliefd op hem bent.
    en ik snap dat je hem nog eens wilt zien en ik snap ook dat je zegt dat je de volgende die je probeert te helpen niet meer zal vertrouwen. ik ga het niet helemaal uitleggen, maar ik had een paar jaar geleden een kei goede vriendin en doordat ik haar ben kwijtgeraakt durf ik niemand meer echt te vertrouwen enzo, en ik zou haar ook graag nog eens terug zien.
    maar dit is eigenlijk iets helemaal anders, want jij zal hem wss nog wel terug zien en ik haar niet.
    ik hoop echt voor jou dat jullie terug vrienden kunnen worden en anders dat je hem achter je kunt laten, en als hij jou geen tweede kans wilt geven of niet naar jou wilt luisteren, is hij je echt niet waard.

    (...)

    Ik probeer gwn steun te vinden mag het?
    Ja dat mag zeker.. Onder het stamcafé topic xD

    Maar dat sucked echt zwaar voro je meid.. Laat hem maar.. hij is je dus gewoon niet waard.. En mensen kunnen veranderen.. ook na zo'n lange vriendschap..(flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik hoop voor jou dat jullie terug vrienden kunnen worden.
    mss wist hij gewoon niet goed wat hij tegen je moest zeggen toen hij wist dat je verliefd op hem bent.
    en ik snap dat je hem nog eens wilt zien en ik snap ook dat je zegt dat je de volgende die je probeert te helpen niet meer zal vertrouwen. ik ga het niet helemaal uitleggen, maar ik had een paar jaar geleden een kei goede vriendin en doordat ik haar ben kwijtgeraakt durf ik niemand meer echt te vertrouwen enzo, en ik zou haar ook graag nog eens terug zien.
    maar dit is eigenlijk iets helemaal anders, want jij zal hem wss nog wel terug zien en ik haar niet.
    ik hoop echt voor jou dat jullie terug vrienden kunnen worden en anders dat je hem achter je kunt laten, en als hij jou geen tweede kans wilt geven of niet naar jou wilt luisteren, is hij je echt niet waard.


    Je hebt gelijk..