• Ik word er toch zo gek van! Ik heb op school helemaal geen vrienden omdat ik niet word geaccepteerd vawege mijn style! Het is elke dag weer hetzelfde liedje! Alleen in de pauze staan, leraren die je afkeurend als ze voorbij lopen. Ik haat het echt!!! Tss... En dan zeggen ze altijd je moet je eigen style hebben, nou ik zie nooit iets anders dan blond/bruin haar, skinny's, topjes, vestjes en alstars op mijn school! Wie heeft hetzelfde probleem? En weet iemand wat ik er tegen kan doen? Want ik word er echt ziek van!

    jhaa bij ons op school heeft ook iedereen hetzelfde aan...
    behalve een zo'n groepje gothics [die zijn gothic gekleed maar dat lijkt me wel duidelijk XD] maar ik heb echt respect voor hun zij kleden zich gewoon zoals ze willen...


    Dead but delicious

    Kan ik begrijpen. En natuurlijk zou je nu niet net zo als andere zijn, maar je eigen stijl (of een andere) hebben. Het is gewoon zo raar dat ze je beoordelen op je uiterlijk. En zeker als de leraren dat doen.
    Eerlijk gezegt zou ik niet weten wat je er tegen kunt doen. Er valt denk ik ook weinig aan te doen.
    Sorry, dat ik je niet verder kan helpen.....

    Uhm... nee? Ik draag denk ik bijna hetzelfde als de anderen. Who cares? Ik vind de kleding mooi en ik maak er een eigen twist aan, zodat het nooit hetzelfde is.

    Njha , bij ons heeft zéker iedereen hetzelfde aan -.-
    We moete een school uniform aandoen. Dus iets anders zal moeilk gaan :|


    HaveFun!

    Njha , bij ons heeft zéker iedereen hetzelfde aan -.-
    We moete een school uniform aandoen. Dus iets anders zal moeilk gaan :|
    Dat lijkt me hip om een uniform aan te moete :D

    Ik heb een heel andere style dan de andere.
    de meeste zegge tegen mij kut emo ofso
    Het is steeds irritant.
    Of ze zeggen iets over tokio hotel!
    Ze kijken me vuil aan alsof ik poep ben.
    Ik haat dat zo erg!!
    en en en ze discrimineren mij omdat ik getint ben.
    Ik weet niet wat je eraan kunt doen want heb hetzelfde probleem eigenlijk.

    mij discrimineren ze niet. ik zie er van buiten bijna hetzelfde uit als hun maar van binnen ben ik heel anders, maar niemand van die mensn kenne de ware mij. alleen me vrienden


    So Wrong, It's Right <3

    (...)Dat lijkt me hip om een uniform aan te moete :D

    da is het niet echt
    we zijn de smufen(zo noemen ze ons in andere scholen)
    we moeten zwart/grijs/donkerblauw dragen
    niet echt de vrolijkste kleurtjes(puh)
    ma ge weet teminste wa ga aan moet doen :P
    x

    bij mij is het allemaal niet zo erg. Maar in de klas word ik gewoon uitgesloten omdat ik voor Tokio Hotel ben en omdat ik soms niet met de mode mee wil. Daarom dat ik ook een SceneKapsel ga laten knippen zodatek ze kan laten zien datek mijn eigen styl volg en niet die van die Facking huppelkutjes!!
    (A)srry moest der ffie uit..
    maar je moet weten: blijf gewoon jezelf en ga vooral jezelf niet verandere!!

    xx

    Naja waarom zou je je nog iets van iemand anders aantrekken. Jij loopt er zo bij.. ik neem aan dat je daar bewust voor kiest.. maar natuurlijk val je op en vooral als niemand er zo bij loopt.. JIj weet toch dat je niet gelijk Emo, suicidaal en noem maar op hoeft te zijn als je er zo bij loopt. Denk maar zo;'Stelletje losers jullie zijn zwart/wit!'

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Heb ik ook wel last van, niet zo erg als jij denk ik alleen. kWerd zegmaar later pas 'anders', dus meeste mensen die me aardig vonden hadden er geen problemen mee. En ja van die pestende klotekinderen negeer ik gewoon. En een groot deel van mijn leraren zijn nogal fan-alike-ish van me, dus van afkeurende blikken heb ik geen last >.<' Mijn gymleraar vond het helemaal leuk toen ik me haar zwart verfde en meer make-up ging dragen ofzeu x]
    Nja khaat het ook wel op mijn school hoor, kwordt ook vaak gwn niét geaccepteert. But yeah, dat hoort er nou helemaal bij, denk ik...


    Mew <3

    Dit is het eerste jaar waar ik wel geaccepteerd word :'D

    (...)
    da is het niet echt
    we zijn de smufen(zo noemen ze ons in andere scholen)
    we moeten zwart/grijs/donkerblauw dragen
    niet echt de vrolijkste kleurtjes(puh)
    ma ge weet teminste wa ga aan moet doen :P
    x
    Ik vind het hip heur. Als je van die leuke rokjes moet dragen en kniekousen xD

    begrijp ik zo! x_O
    ik heb nu niet bepaald zooooo'n opvallende stijl, maar op mn vorige school zat het vol snobs, en tegenover hen, was ik het meest rare kind van de hele school.. --'
    maar nu zit ik op een school waar metaldude's letterlijk met huppelkutjes staan te kletsen! x3

    kom bij mij op school! :Y) iedereen is gewoon zichzelf, en zelfs die rare gast die elke dag een andere kleur van lok in zn haar heeft, wordt geaccepteerd zoals hij is! xD

    Leef Met je mee !!
    Bij mij gaat het precies het zlefde, iederee die achter je rug om zit te giegelen van,, ´HaHa Zie die daar lopen dan !!´ Terwel ze er zelf bij lopen als een Sletje,, Dat mag dus blijkbaar wel, Aleen als je er hetzelfde uit ziet als de rest, word je geacepterrd. Mijn Leraren hebben niks tegen me, kwa me stijl ofzo. Ze vinden het juist goed dat ik mezelf kan zijn. Maar snappen niet dat ik nul zelfertrouwen heb, omdat ik er anders uit zie. denken ze meteen dat je aandaht wil trekken, en darom ben ik zielig.
    Ik Heb wel een Groepje op school. maar daarin val ik echt heel erg op. Ze zijn totaal anders dan ik, Nouw eentje niet. want die loopt achter me kont aan-_-''
    Maar, Je bent dus niet de enige. ;)


    Dunno ><