• Ik dacht op mijn laatste schooldag; "Het gaat een leuke zomer worden met warme weer." Dat zei ik tegen iedereen. En nu? Het regent elke dag. Telkens als ik en familie en vrienden naar de zee willen is het kutweer. Terwijl iedereen van mijn vrienden al naar vakantie zijn geweest. De zee, Marokko, Frankrijk, Spanje .... terwijl ik nergens heen ben geweest. Ik ben alleen naar Brussel en Charleroi geweest.(Dat telt niet buiten Halle, daar woon ik.)
    Ik wil naar zee, ergens heen gaan. De eerste keer toen ik voor het eerst naar een land ging op vakantie is 'Cambodia.' Maar toen was ik vier. Dus ik haat dit weer. Als ik nu naar lucht buiten kijk, gaat het precies regenen.


    Heb jullie ook zo'n idee "Ik haat dit weer"?

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 aug 2010 - 13:18 ]


    When words fails, music speaks

    Dit weer. Tja, toen ik terug kwam uit Kroatië was er de hele tijd regen tot nu. Het is wel vervelend ja.

    Opzich wel, maar ik ga toch niet ergens heen ofzo :') Ben al wel weekje weggeweest en daar regende het ook, dat was wel kut.


    -

    Ja serieus. Hier in DTC regent het keivaak. Iedereen is naar een buitenland geweest. Maar wij moesten persé, hier in nederland blijven. Waar het alleen maar regent.

    Ja ):


    Pop ate my heart.

    Nou mij gaat het om dat ie zo lang duurt vorig jaar met die 6 weken hield ik het al niet vol.

    toen ik een paar jaar geleden terug kwam van vakantie lag er sneeuw in nederland xD

    maarja ik idd best kut
    wij zouden ook nog naar zee gaan maar dat is ook nog niet gebeurd


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik vind het best meevallen.
    De afgelopen 2 weken waren mijn ouders vrij en zijn we gewoon naar pretparken enzo gegaan. Toen was het echt super weer. Ik heb daar elke keer zonder jas gelopen. Alleen vorige week op donderdag was het slechter weer.
    En als het af en toe regent, dus gewoon 10 minuten op een dag ofzo, dan is het toch ook geen ramp? Ik was altijd al blij dat het droog was.
    En in de weken daarvoor was het ook heerlijk weer. Ik heb nog gekampeerd en daar hebben we heerlijk weer gehad.

    Dit is dan in Nederland he:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Inderdaad, het is nu echt heel bewolkt hier in Tilburg >< Gelukkig ga ik overmorgen naar Frankrijk :3


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Hierzo regent het niet..


    Ivar Oosterloo.

    Ik haat dit weer, maar ik heb deze vakantie quizlet ontdekt en ik heb het dus wel naar m'n zin(H)


    Happy Birthday my Potter!

    Al mijn vrienden zijn pleiten, ik heb ruzie met mijn beste vriendin die op dit moment in Thailand zit. Het is hier kutweer dus ja, ik haat deze vakantie.


    You move me ......... Kurt

    Ja ik haat dit weer hier ook, het regent hier al de hele dag. k was vorige week in griekenland, en k mis het weer daar echt! achja . ;(


    -

    Gisteren was het pas strondweer. Ik en mijn vriendje moesten erdoor ;(


    Keep on smiling

    ja, de hele zomer is gwn kut
    alleen in juni was het warm
    maar toen moest ik naar die kut stage :@ (die ik niet eens gehaald heb :@)
    en de eerste 2 weken van juli was warm
    maar nu is het egt kut

    SchoenVeter schreef:
    ja, de hele zomer is gwn kut
    alleen in juni was het warm
    maar toen moest ik naar die kut stage :@ (die ik niet eens gehaald heb :@)
    en de eerste 2 weken van juli was warm
    maar nu is het egt kut



    Ja, echt kut. Juli was warm maar mijn ouders wounaar de zee met mijn familie en vrienden. Maar ze moesten allebei werken.


    When words fails, music speaks