• Ik wou weer een nieuwe nickname, maar ik wist er geen. Dus toen had ik mn username voor de 3e x weer veranderd in Joker. En toen hij was veranderd schoot er een andere username in mn hoofd D:< verrrrdomme
    Ik wou Loki nemen :c -van de film Thor-
    hate it. anyway, Joker is back?
    en wie heeft dat ookwelles lolz.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind Joker ook wel leuk hoor.
    Maar Loki leuker,hij zorgt altijd weer voor leven in de tent(ik weet niet hoe hij in de film is maar in het echt wel),hoewel dat niet altijd even goed is...
    Ik vind Loki wel bij je passen,ik weet niet waarom.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Ik vind Joker ook wel leuk hoor.
    Maar Loki leuker,hij zorgt altijd weer voor leven in de tent(ik weet niet hoe hij in de film is maar in het echt wel),hoewel dat niet altijd even goed is...
    Ik vind Loki wel bij je passen,ik weet niet waarom.
    in het echt? D: huh


    I live for the applause, you will die for it.

    Ohhh Loki is gaaf! God van de onheil toch? Die zou ik zeker bewaren voor de volgende keer!


    ars moriendi

    Joker vind ik toch leuker dan Loki.


    -

    Joker schreef:
    (...)in het echt? D: huh

    In het geloof bedoel ik.
    Loki zorgt in de mythes er altijd wel voor dat er weer iets gebeurt. Hij is de grappenmaker.

    @kuyt
    Loki is geen god,hij is de zoon van een reus,maar heeft zich bij de goden is Asgard gevoegd.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 14:23 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    In het geloof bedoel ik.
    Loki zorgt in de mythes er altijd wel voor dat er weer iets gebeurt. Hij is de grappenmaker.

    @kuyt
    Loki is geen god,hij is de zoon van een reus,maar heeft zich bij de goden is Asgard gevoegd.
    ohzo haha.
    mwa, niet echt gevoegd, tenminste niet in de film. Hij is geadopteerd door Odin. en ja, hij is de zoon van ijsreus Laufey.
    nja, films zijn meestal wat anders dan de verhalen, mythes en strips ;d


    I live for the applause, you will die for it.