• Halloa iedereen. Ik zoek afgewerkte stories omdat ik zin heb om ze te lezen. Ik zou het liefst hebben dat het gaat over een meisje van 14-17 jaar. Het genre moet van deze genre's zijn: romantiek, drama, komedie, waargebeurd en horror. Het mag over onbekende personen gaan dat maakt niet uit. Liever geen Harry Potter, Twilight en ook liever niet over voetbal.
    Alvast bedankt.(flower)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 14:59 ]


    Keep on smiling

    Ik heb geen afgewerkte stories.. Alleen één die
    net begonnen is..:P


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik heb er alleen een met, rond de 50 hoofdstukken, maar daar heb je dan ook niks aan.. x'D


    Opgeven is geen optie.

    Hmmm...
    Mijn story is niet afgewerkt, maar het einde komt er wel aan. Ik heb nu iets meer dan vijftig hoofdstukken... Het gaat over Renesmee uit Twilight, als je het toch wilt lezen, link; http://www.quizlet.nl/stories/23773/daylight--renesmees-true-story/

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 14:56 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hmmm...
    Mijn story is niet afgewerkt, maar het einde komt er wel aan. Het gaat over Renesmee uit Twilight, link; [url][/url]


    Liever geen Twilight ik pas even mijn berichtje aan.


    Keep on smiling

    zoek een leuke vampieren story wil graag ene lezen en ik zorg ook voor veel meer lezers


    #LaLaLa

    ianlover schreef:
    zoek een leuke vampieren story wil graag ene lezen en ik zorg ook voor veel meer lezers

    ?


    Keep on smiling

    Threatened.

    Een horrorverhaal met Bill en Tom. Ik weet niet of je fan bent, maar er staat niks over TH in je beschrijving. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Threatened.

    Een horrorverhaal met Bill en Tom. Ik weet niet of je fan bent, maar er staat niks over TH in je beschrijving. (:

    Ik zal hem wel lezen denk ik aangezien niemand anders met een voorstel afkomt dat ik leuk vind. En ik lees nog graag verhalen over Bill en Tom. Er zijn maar 15 hoofdstukken?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 15:08 ]


    Keep on smiling

    Ik heb op moment een verhaal van 85 hoofdstukken, maar t einde is er nog niet...

    Hel schreef:
    Ik heb op moment een verhaal van 85 hoofdstukken, maar t einde is er nog niet...


    Idd maar ik zal hem niet lezen het is het genre niet dat ik wil.


    Keep on smiling

    Paperweight schreef:
    (...)
    Ik zal hem wel lezen denk ik aangezien niemand anders met een voorstel afkomt dat ik leuk vind. En ik lees nog graag verhalen over Bill en Tom. Er zijn maar 15 hoofdstukken?


    Ja, is dat te weinig?
    In dat geval heb ik nog deze. (100 hoofdstukken)
    Het begint vrij voorspelbaar, maar is het minder dan je denkt. Er zit romantiek en drama in en er zitten ook heel veel persoonlijke dingen van mij in, dus je kan wel een beetje zeggen dat het waargebeurd is.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 15:14 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ja, is dat te weinig?


    Ja ;$ want ik wil een lang verhaal.
    -man wat ben ik een moeilijk mens (':-


    Keep on smiling

    Paperweight schreef:

    Ja ;$ want ik wil een lang verhaal.
    -man wat ben ik een moeilijk mens (':-


    Geen probleem.
    Ik heb een edit geplaatst. (:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 15:15 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Geen probleem.
    Ik heb een edit geplaatst. (:


    Dat lijkt al heel veel beter, bedankt!


    Keep on smiling

    ik heb er een over TH en dan voornamelijk Tom
    http://www.quizlet.nl/stories/8369/whats-left-of-me-ft-tokio-hotel/

    en een die bijna afgelopen is ook over Tokio Hotel, voornamelijk Bill
    http://www.quizlet.nl/stories/16715/i-want-to-be-so-perfect-like-you/

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 15:36 ]


    It's not what you say, it's about the way you say it.