• Ik dacht, ik maak ook eens een topic aan. Haha :3
    Ik ben zelf vegetariër en ik vroeg me af wat jullie van vegetariërs vinden, of als je er zelf een bent, waarom ben je er een?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    No way. Vlees:9~


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik ben er een, maar dat is meer om de eeuwige discussie thuis te vermijden, gezien ik echt veel vlees niet lekker vind en 'tofoe' wel :"D

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:43 ]


    Let it come and let it be

    Ik ben vegetariër, en ik had hier ook een topic over geopend.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik vind vlees veel te lekker om vegetarïer te worden :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nou, prima dat mensen vegetariër zijn, maar ik ben het niet & word het ook niet. Vlees is mij te lekker :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb respect voor vegetariërs, maar ik eet zelf wel vlees. Ik koop wel altijd biologisch vlees en ik heb actie gevoerd tegen legbatterijen. Het is gewoon, dat mijn lichaam raar reageert als ik geen vlees of vis kan eten en dat vind ik niet leuk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Famine schreef:
    Ik ben vegetariër, en ik had hier ook een topic over geopend.

    Oh, oke. Heb ik niet gezien :3


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik ben juist een vleeseter :Y)
    Hoewel ik het leed dat dieren soms moeten lijden voor ze ons voedsel zijn ook wel sneu vind, vind ik vegetarisch zijn net een stap te ver. Vlees eten zie ik als een natuurlijk iets.
    No offence.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het is een keuze. Eentje die ik zelf nooit zou maken. Ik heb respect voor vegetariërs, geen problemen mee. Persoonlijk vind ik vlees te lekker om te laten liggenn, dus ja...
    Ik vind trouwens wel, dat als een vegetariër op een feest komt, dat de mensen die het feest organiseren daar geen rekening mee moeten houden en van die burgers of weet ik veel wat moeten gaan bakken, speciaal voor één persoon.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Shirogane schreef:
    No way. Vlees:9~
    :9~:9~


    Shoganai i ne~

    Ik ben een vleeseter :D
    Ik zou niet weten wat ik moet zonder mijn broodje filet american en een lekker bloedrood biefstukje :9~


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben geen vegetariër.
    Nu vind ik de manier waarop de deiren behandelt worden wel echt erg, maar het is en blijft wél natuurlijk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    JaiRy schreef:
    Ik ben een vleeseter :D
    Ik zou niet weten wat ik moet zonder mijn broodje filet american en een lekker bloedrood biefstukje :9~


    humjumjumjum!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb geen mening over vegetariërs, moeten ze zelf weten. x]
    Ikzelf eet te graag vlees om het te zijn. Vooral kalkoen, nomnomnom!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Cumberbatch schreef:
    Het is een keuze. Eentje die ik zelf nooit zou maken. Ik heb respect voor vegetariërs, geen problemen mee. Persoonlijk vind ik vlees te lekker om te laten liggenn, dus ja...
    Ik vind trouwens wel, dat als een vegetariër op een feest komt, dat de mensen die het feest organiseren daar geen rekening mee moeten houden en van die burgers of weet ik veel wat moeten gaan bakken, speciaal voor één persoon.

    Ja, meestal eet ik het dan ook gewoon niet de dingen met vlees, er zijn altijd andere dingen. Ik ben niet een iemand die daar dan een heel punt van gaat maken.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen