• He's different than the others.

    Je bent een zestien jarig meisje genaamd Nicky. Je bent enigskind en je ouders zijn al een lange tijd uit elkaar. Je woont samen met je moeder en je stief vader genaamd Steve in een huisje Miles away vanwaar jou vader woont. Je weet dan ook niets van hem, want je hebt hem nooit écht gezien- buiten toen je heel klein was. Een paar dagen geleden kreeg je te horen dat je moeder samen met je stiefvader op tour ging. Hij was een beroemde zanger dus, dat moest ik er gewoon bijnemen. Ze gaat dus mee op Tour maar dat gaat niet voor jou. Je beslist dan ook om een tijdje bij je vader te gaan wonen. Veel te missen valt er ook niet dus zo zwaar word het verhuis van school, vrienden en huis niet. Het enige wat je nog wenste voor je bij je moeder vertrok was een ‘nog’ beter leven…

    Abo en/of reactie? x

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 15:18 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Nicky gaat het leuk vinden, for sure 8D
    iloveyouu

    twinfucks schreef:
    Nicky gaat het leuk vinden, for sure 8D
    iloveyouu


    Yeeeeess, iknow- maar, ik wou al lang een story voor haar maken omdat zij er ook een voor mij had maar ik had totaal geen inspiratie en daarom. ;3 Maar, het is nog een verrassing voor haar dus, laten we allemaal maar zwijgen. ;3 x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.