• Jup, ik kwam er vandaag dus achter dat we hier op Q geen smiley hebben die helemaal stuk gaat van het lachen! Dat vind ik best jammer want ik wil soms wel zo'n lach poppetje achter mijn reactie.

    We hebben wel deze: (lol) maar die vind ik echt lelijk, het lijkt net alsof hij tape voor zijn mond heeft?

    En toevallig heb ik een hele leuk lach-smiley op msn! :Y)
    Ik bedoel namelijk deze geniale smiley. Ja, ik weet het hij staat nu stil, maar als hij beweegt laat hij echt zo met zijn hand op de grond, zo grappig :')

    Dus mijn suggestie is: Kan deze leuke smiley ertussen? :9~

    Who's with me? <3

    me *steekt hand op*


    Shoganai i ne~

    Ik denk dat iedereen die emoticon heeft op msn :') En ik denk eigenlijk dat ik me erg ga storen aan die emoticon :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik denk dat iedereen die emoticon heeft op msn :') En ik denk eigenlijk dat ik me erg ga storen aan die emoticon :'D


    Hij word irritant he?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hij heeft poep in z'n mond. Zo vind ik 't lijken :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die smiley heeft zo'n beetje iedereen op msn en daarbij was er toch al een smiley wedstrijd?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Genius schreef:
    Ik denk dat iedereen die emoticon heeft op msn :') En ik denk eigenlijk dat ik me erg ga storen aan die emoticon :'D

    Ik niet,maar hij is inderdaad wel erg irritant.
    Ik ben tegen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb hem niet op msn, omdat ik hem strontirritant vind, lol. Tegen dus.

    Ik heb hem op msn. (: En ben t met je eens!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik ken een andere lach smiley die ik zelf eigenlijk leuker vind, ik gebruik die jij bedoelt altijd als ik een foutje maak XD.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    I'm with you!


    Even a white rose has a black shadow.

    Genius schreef:
    Ik denk dat iedereen die emoticon heeft op msn :') En ik denk eigenlijk dat ik me erg ga storen aan die emoticon :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Discover schreef:
    I'm with you!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Als die er komt wil ik ook dat er een emotie komt met een Gay-handje! :9~


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    die had ik ook! hij is geniaal!
    en idd, laten we er ook een voor gayhands nemen xD


    Alis volat propriis

    Die vind ik stom, die ene die heen en weer rolt van het lachen is veel leuker!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.