• HELP AUB !!!

    1 ze zorgt ervoor dat iedereen haar gelooft dat ze een jongen is zodat als ik de WAARHEID vertel iedereen mij haat !!

    2 ze liegt heel de tijd over der vriendinnetjes

    3 ze laat me muilezel zijn omdat ze anders mijn geheim doorverteld (ik mag dus haar tas en gitaar dragen + mijn eigen tas (nie normaal toch ?)

    4 ze haat mij maar zegt da ze iets voor me voel (walgelijk gewoon !! )

    5 door haar word ik gepest op school !

    dit is ze http://nl.youtube.com/watch?v=rrgN6k883p4

    die met de pet die is echt zo gekleed as ne man ma toch is het een meisje want ik kand da wete !!

    ps IK HEB NIKS TEGE MENSEN DIE TRANSSEKSUEEL ZIJN ( haar wel !! ) begrijp je wrm ? wa vin jij hier van ? ik ben toch nie zielig he ? hoe moet ik haar de bek vol geven ?


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    1...naja laat die mensen dat geloven dan..schijt aan
    2...ook dat negeren
    3...uhm stoppen met muilezel zijn..miss bluft ze gewoon hard
    4...tsjaa gevoelens kun je niet dwingen
    5...uhm die pesters misschien een keer aanpakken??

    verder tsja ik weet niet. Ik zou het gewoon een keer op haar als persoon "gooien" ipv of ze nu transseksueel is of niet enzo

    sterkte!
    xoxo


    Why don't you break my heart

    1...naja laat die mensen dat geloven dan..schijt aan
    2...ook dat negeren
    3...uhm stoppen met muilezel zijn..miss bluft ze gewoon hard
    4...tsjaa gevoelens kun je niet dwingen
    5...uhm die pesters misschien een keer aanpakken??

    verder tsja ik weet niet. Ik zou het gewoon een keer op haar als persoon "gooien" ipv of ze nu transseksueel is of niet enzo

    sterkte!
    xoxo

    danje dat was al goede raad ma wa moet ik zeggen zodat ze ineens nie meer weet wa ze moet zegge ze heeft altijd weer zo'n stom antwoord klaar waar ik van denk waar haalt ze het ? ik heb 1 keer haar hetzwijgen kunnen opleggen door te zegge, in een bomvolle gang "dikke player oh nee sorry slet ! " :Sma ik vond het een beetje te gemeen :S


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Als ik jou was zou ik ervoor zorgen dat ze uit je buurt blijft. Zeg gewoon dat je haar een kutwijf vindt en je niks meer met haar te maken wil hebben. Desnoods op MSN. Heb ik ook gedaan, scheelt een hoop gezeik.


    blame the bully.

    Om dat gemeen zijn zou ik me geen zorgen maken, zij is zo te merken ook niet bepaald een schatje. En tsja,, je kunt zeggen ach ik ben tenminste blij met hoe ik ben en hoef niet te doen alsof ik anders ben. Misschien? Ik weet niet, daar zou ik haar als persoon voor moeten kennen. En je kunt ook zeggen. "soms zijn woorden overbodig" zij zal zich dan wel afvragen waar je op doelt. En zwijgen kan de beste aanval zijn


    Why don't you break my heart

    Om dat gemeen zijn zou ik me geen zorgen maken, zij is zo te merken ook niet bepaald een schatje. En tsja,, je kunt zeggen ach ik ben tenminste blij met hoe ik ben en hoef niet te doen alsof ik anders ben. Misschien? Ik weet niet, daar zou ik haar als persoon voor moeten kennen. En je kunt ook zeggen. "soms zijn woorden overbodig" zij zal zich dan wel afvragen waar je op doelt. En zwijgen kan de beste aanval zijn

    jij word mijn raad gever :P


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    whaha x'] goh hip xD


    Why don't you break my heart

    i need help !!!!


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Mein Gott! k dacht het het een jongen was! :$


    The perfect man is gay...

    Okay ik wil niet veel zeggen hoor maar wat is het geheim dat ze gaat doorvertellen dan want als het heel erg is okay maar als het niets is wees haar muil ezel dan niet! En trek je niks van der aan jij hebt hier vast echte vriendinnen die zij niet kan krijgen!

    xxx


    The perfect man is gay...

    Okay ik wil niet veel zeggen hoor maar wat is het geheim dat ze gaat doorvertellen dan want als het heel erg is okay maar als het niets is wees haar muil ezel dan niet! En trek je niks van der aan jij hebt hier vast echte vriendinnen die zij niet kan krijgen!

    xxx

    ik zal het in een pb zeggen


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    (...)
    ik zal het in een pb zeggen

    Okay graag!<3


    The perfect man is gay...