• Ja, dus we hadden net laatste uur basketbal bij LO en de eerste bal die naar me toe werd gegooid kwam dus 'fout' aan (ja, iedereen kent dat wel) en ik voelde het wel wat, maar ik dacht; dat gaat vast over, maar nu doet het dus nog steeds een beetje pijn en ik kan hem nauwelijks helemaal strekken of toe plooien ;(

    Oke, dus tot daar mijn belevenissen deze dag :'D Hebben jullie wel eens een ongeluk gehad tijdens de LO (= turnen)? ( En iemand toevallig een idee hoelang je met een verstuikte vinger zit?)


    effort never betrays you

    LO is wel meer dan turnen :')
    En ja, met basketbal ook wel eens.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    LO is lichamelijke opvoeding, niet per se turnen x'D. Maar ik ken het, heb het ook wel eens gehad :/. Duurt niet zo lang, binnen een weekje over geloof ik. Pas wel op dat je je vinger niet automatisch ergens voor buigt, doet pijn ^^'.
    Ehh, ik krijg zeer regelmatig ballen tegen mijn hoofd gegooid, maar dat komt in het algemeen doordat ik snel afgeleid ben en ze niet zie aankomen x'D. Heb ook een keer heel hard een honkbal tegen mijn rug gekregen, man, dat was me een blauwe plek D:


    i put the fun in funeral

    Bolshevik schreef:
    LO is wel meer dan turnen :')
    En ja, met basketbal ook wel eens.

    Ja, maar ik weet niet precies hoe Nederlanders het eigenlijk noemen, dus daarom dacht ik aan turnen ;3


    effort never betrays you

    Audacity schreef:
    LO is lichamelijke opvoeding, niet per se turnen x'D. Maar ik ken het, heb het ook wel eens gehad :/. Duurt niet zo lang, binnen een weekje over geloof ik. Pas wel op dat je je vinger niet automatisch ergens voor buigt, doet pijn ^^'.
    Ehh, ik krijg zeer regelmatig ballen tegen mijn hoofd gegooid, maar dat komt in het algemeen doordat ik snel afgeleid ben en ze niet zie aankomen x'D. Heb ook een keer heel hard een honkbal tegen mijn rug gekregen, man, dat was me een blauwe plek D:

    Hahahaha, wel die bal vandaag kwam ook nogal uit het niets, want doorgaans ben ik wel in staan een bal te vangen ;s
    & aww, pijnlijk. Ik kreeg er 1x eentje tegen mijn enkel en dat vond ik al doodgaan, maar op je rug moet pas echt verschrikkelijk zijn ;3


    effort never betrays you

    Mijn enkel :'D
    Die vinger word eerst noch bosbesblauw (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    *steekt hand op*
    jep, we gingen hoogspringen. Nu moet je weten dat ik zowiesoo een wandelende ramp ben als het gaat om turnen en hoogspringen maargoed.
    ik ging dus passen uitmeten. Verzwik ik mijn voet op een nog geen halve cm hoge rand van zo'n pilon. welja. keidikke voet en een uitgerekte spier. kon 2 weken op krukken lopen :')


    Miep

    Ja, mijn vinger was verstuikt bij basketbal en toen moest mijn ring van mijn vinger geknipt worden. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Een klasgenote van mij had ook een keer een bal tegen haar vinger gekregen en uiteindelijk bleek dat haar vinger gebroken was.

    Maar veel sterkte! Heb je al een pijnstiller genomen?


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    Een klasgenote van mij had ook een keer een bal tegen haar vinger gekregen en uiteindelijk bleek dat haar vinger gebroken was.

    Maar veel sterkte! Heb je al een pijnstiller genomen?

    Dankje! :'D
    Maar ooit heb ik mijn vinger gebroken en dat deed wel echt meer pijn, dus ik weet zeker dat het dat niet is, gelukkig!
    & nee maar mijn mama heeft er wel zalf een zo'n klein doekje rond gedaan (:


    effort never betrays you

    Ik heb mijn knie verdraaid tijdens LO en toen waren mijn kruisbanden gescheurd, meniscus verschoven en mijn bot gescheurd.
    En nog wel meer ook hoor, maar dit is denk ik het ergste. ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb heel lang met een gebroken vinger rondgelopen. Ik dacht dat het gekneusd was en wel over zou gaan :'D

    109 schreef:
    Ik heb heel lang met een gebroken vinger rondgelopen. Ik dacht dat het gekneusd was en wel over zou gaan :'D

    Oei, maar als die gebroken is dan zie je toch wel duidelijk ergens een 'breuk'? (dat het bot wat scheef gedraaid zit ofzo?)


    effort never betrays you

    Ik heb mijn rug een twee jaar geleden gekneusd toen ik uit de ringen viel. Als ik nu ook maar iets verkeerd doe dan kan ik twee weken lang niet bukken. De laatste keer dat dat gebeurde was het zo erg dat ik gewoon moest huilen van de pijn en dat doe ik echt niet snel. Geweldig man, LO.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Jup , ooit bij basketbal.. Toen werk mijn pink helemaal blauw en ik kon m niet meer bewegen :') Zat ik in de avond met een ijszak op de bank...


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amarelo schreef:
    (...)
    Oei, maar als die gebroken is dan zie je toch wel duidelijk ergens een 'breuk'? (dat het bot wat scheef gedraaid zit ofzo?)


    Het was maar een kleine scheur, volgens de dokter. Maar dat is gebroken :'D