• Er klopte dus geen zak van. De film was dood eng en die mensen leken echt niet bejaard. Ik snapte niks van het Alessa en Sharon gebeuren. Want hoe kon Alessa nou een dochter krijgen? Dan dat met die heksen dat komt echt niet van 30 jaar terug. En het laatste hoe kon het nou dat ze niet terug konden. (lag dat aan die tekening op de grond?)
    Sorry hoor maar die film klopt niet en is nog eens doodeng ook. Ik kon niet eens slapen.

    Dat was toch met die moeder die het raadsel van haar dochtertje/familielid ging oplossen in zo'n oud verlaten dorp waar het wemelde van verkolen lijken waar geen vel en haar meer aan zat die achter je aan gingen wanneer het luchtalarm af ging?

    Zo ja, dan vond ik die film eng. Ik focuste me eigenlijk meer op die lijken dan op de verhaallijn en ja, dat achtervolgt me nu nog steeds.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Dat was toch met die moeder die het raadsel van haar dochtertje/familielid ging oplossen in zo'n oud verlaten dorp waar het wemelde van verkolen lijken waar geen vel en haar meer aan zat die achter je aan gingen wanneer het luchtalarm af ging?

    Zo ja, dan vond ik die film eng. Ik focuste me eigenlijk meer op die lijken dan op de verhaallijn en ja, dat achtervolgt me nu nog steeds.

    Jep die is het. Die muziek is gewoon mooi. Maar het verhaal zelf is eng. Ik mocht sommige stukken van mijn moeder niet zien. (we keken samen,ik wou hem zien.)

    Ik snapte er werkelijk ook geen kut van en ik had 'm gezien tijdens het oppassen. wijze raad: NOOIT DIE FILM ALLEEN KIJKEN.
    Serieus.


    It's time to be happy again.

    Hmm, het is voor mij echt al weer een eeuw geleden dat ik die film gezien heb. Ik kan je dus niet helpen.


    Scream for mercy!

    Het is lang geleden dat ik die film heb gezien,
    tenzij ik in de war ben met een andere :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Genisis schreef:
    (...)
    Haha die naam wist ik nog niet. Maar weet je ik baal ervan ik heb Cybil's (of hoe je die naam ook spelt) dood niet gezien. Mijn moeder dekte mijn ogen af. Ik durf het nu ook niet op youtube te kijken.


    Hij rukt haar hart uit haar borstkas. Zo, nu heb ik het gespoiled.
    Don't tell your mom, or she will be angry at me.(nerd)

    Eigenlijk is het enige stuk van de film dat ik echt vies vond, of nee stukken, die ene waar dat lijk in die toilet aan komt kruipen met zijn voeten met prikkeldraad aan zijn hoofd gebonden ... en dat stuk in die kerk op het laatst dat het meisje wat de duivel is geworden wraak neemt op iedereen en die vrouw uit elkaar rijgt. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik wil hem zien! Haha


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.