•       Zoals jullie zien ben ik opzoek naar een cover voor mijn verhaal The Boy Next Door., zelf ben ik prima instaat er eentje te maken, maar ik weet dat hier genoeg mensen zijn die covers kunnen maken dus ik wil graag vragen of iemand van jullie het wilt proberen voor mij ^^. Bovendien lukt het niet helemaal om een cover te maken voor mezelf dus ik hoop dat er iemand mijn reddende engel wilt zijn haha.

    Samenvatting

    Het verhaal speelt zich af op een High School in Amerika, in de staat California en is een beetje een Chick-lit.

    Jade is een dood gewoon meisje die in het examenjaar zit van de middelbare school. Haar leven is doodgewoon, zelfs aan de saaie kant met de vaste routine van slapen, opstaan, naar school gaan, huiswerk maken etc. en ze is dik tevreden met haar leven. Totdat er nieuwe mensen in het huis naast de hare gaan wonen, maar het is geen gezin, enkel een jongen. Jade is gelijk gefascineerd door de jongen en probeert met hem in contact te komen, en hij tot haar grote vreugde ook met haar. Nieuwsgierig als ze is, en stiekem ook verliefd laat ze zich meeslepen in de wereld van haar nieuwe buurjongen, Isaac.


    Andere eisen
    • Ik heb graag een verticale cover.
    • De sfeer is een beetje mysterieus, romantisch en er is ook genoeg drama en verdriet, een Chick-lit sfeer eigenlijk, haha.
    • De titel The Boy Next Door. (die punt er ook bij) wil ik er wel en niet op, dus twee covers graag ^^.
    • Mijn username er graag niet op, ik verander hem daarvoor te vaak.
    • Het lettertype maakt me niet erg uit.
    • Ik heb geen specifieke foto's die ik erin verwacht, dus ik laat je daar vrij in. Je kunt misschien wel iets doen met deuren: zoals deze foto. Edit: FC's zijn Sean O'Pry en Daria Sidorchuk, deze moeten er niet persé in, het is meer dat je dan een idee hebt. Het mag natuurlijk wel, kijk maar wat je ervan kan maken.

    Als iemand mij kan helpen ben ik je eeuwig dankbaar en ik geef dan ook een beloning van 6 credits aan degene die me mooiste cover weet te geven ^^.
    Veel succes!
    Copterus aka Yu.

    PS: het verhaal is een OP

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 18:19 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Voor wanner heb je hem nodig? Want ik wil graag proberen maar ik ben morgen op schoolkamp


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Misschien dat ik een poging waag in de loop van de week (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    {MT}


    Credendo Vides

    Lannistark schreef:
    Voor wanner heb je hem nodig? Want ik wil graag proberen maar ik ben morgen op schoolkamp


    Je hebt ruim de tijd, voorlopig zet ik het verhaal nog niet online (:

    @Valkyries en @DreamerN super dankjewel ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ga wat proberen, maar ik heb het ergdruk, dus het duurt nog even en ik benniet een professionele covermaker ofzo, dus verwacht er niet teveel van xD


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik wil wel wat proberen na deze week ivm uitwisseling (:


    take me back to the basics and the simple life

    Oeh hou me op te hoogte wanneer je de Story online zet, ik ben er wel benieuwd naar.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Dit is het geworden:
    Zonder tekst


    Met tekst


    En hij kan ook nog zonder effect als je dat mooier vindt.



    Ik denk niet dat dit is wat je bedoelt, maar wie weet!
    Als je een ander lettertype wil kan dat trouwens ook nog.
    Xxx


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Oeh ik vind hem eigenlijk wel wat hebben, die sleutel en dat slot zijn vooral erg goed bedacht ^^!
    Mag ik wat verbeter punten geven? Dan zou hij namelijk bog wat leuker kunnen worden (:
    - Misschien een andere foto van Sean? Eentje waar hij misschien naar opzij kijkt, als je alleen zwart wit kunt vinden mag je de hele cover zwart wit maken voor het gemak.
    - En misschien inderdaad een ander lettertype, misschhien een iets strakkere, zoals Basic Title Font? (: experimenteer maar — maar ik vind hem in ieder geval erg leuk!


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    Oeh ik vind hem eigenlijk wel wat hebben, die sleutel en dat slot zijn vooral erg goed bedacht ^^!
    Mag ik wat verbeter punten geven? Dan zou hij namelijk bog wat leuker kunnen worden (:
    - Misschien een andere foto van Sean? Eentje waar hij misschien naar opzij kijkt, als je alleen zwart wit kunt vinden mag je de hele cover zwart wit maken voor het gemak.
    - En misschien inderdaad een ander lettertype, misschhien een iets strakkere, zoals Basic Title Font? (: experimenteer maar — maar ik vind hem in ieder geval erg leuk!


    Dankje! Ik twijfelde inderdaad ook al over die foto van Sean en het lettertype.
    Ik zal dat morgen veranderen.


    You can only love someone... If you first love yourself.

    GirlAlmighty schreef:
    (...)

    Dankje! Ik twijfelde inderdaad ook al over die foto van Sean en het lettertype.
    Ik zal dat morgen veranderen.


    Super ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Mt, misschien heb ik deze week nog ergens een plekje om er even een te maken voor je (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik vond het nog best lastig om hier een cover voor te maken, maar ik heb een poging gewaagd. Ik heb me voornamelijk gebaseerd op het feit dat het een chick-lit is en dan de face-claims die je hebt meegegeven... Hopelijk voldoet het een beetje aan je verwachtingen...



    Nu, je wilde de tekst graag met een punt erachter, wat ikzelf toch minder mooi vind, maar hij staat onder de spoilerknop, dus je moet zelf maar bezien wat je wilt (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oh die is erg mooi! Je hebt wel gelijk, bij dit lettertype ziet de punt er wat minder uit, mag haar haar misschien iets minder rood? (:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 7:03 ]


    I just caught the wave in your eyes

    En bij deze de haarkleur aangepast, hopelijk vind je hem beter nu (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”