• Hoi (krul)
    Ik heb op facebook een hele discussie of Eminem nu een echte rapper is, of rap muziek is of niet en of dat de fans van rappers alleen maar gangsters en wannabe's zijn. I want your opinion! (nerd)
    Oh, en volgens de gast tegen wie ik discussieer, is volleybal een sport voor softies en heeft het geen sfeer -that pissed me off- Dus ik wil jullie mening..
    Ik ga in een blog alle berichten zetten tussen ons x]
    Edit!Blog

    Edit2; per ongeluk de blog verwijderd.. ik ga hem er niet terug op zetten; duurt te lang --"

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 17:43 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als er een Rapper echt is is het Eminem wel. En tuurlijk heeft hij ook commerciele kutzooi gemaakt.. Maar dat vind ik van elke band en/of muzikant. En ikzelf ben alternatief, de meeste van mijn vrienden zijn dat en die zijn ook fan van Eminem. Dus hij/zij mag best een foto van me zien, want ik ben absoluut niet wannebe gangster of wat dan ook x]
    Zoals Eminem zelf zegt "I am whatever you say I am, If I ain't then why do you say I am, cause I am what I am."


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    SoundSoldier schreef:
    Als er een Rapper echt is is het Eminem wel. En tuurlijk heeft hij ook commerciele kutzooi gemaakt.. Maar dat vind ik van elke band en/of muzikant. En ikzelf ben alternatief, de meeste van mijn vrienden zijn dat en die zijn ook fan van Eminem. Dus hij/zij mag best een foto van me zien, want ik ben absoluut niet wannebe gangster of wat dan ook x]
    Zoals Eminem zelf zegt "I am whatever you say I am, If I ain't then why do you say I am, cause I am what I am."

    Die is goed ^^ Die ga ik onthouden ^^
    En, ik ben compleet normaal. Ik ben geen gangster en al helemaal geen wannabe. Alleen, hij snapt het niet x] En dan nog te geloven dat hij vandaag met me naar de cinema wilde -ging niet door, gelukkig-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Eminem is een rapper, een van de besten naar mijn mening. De liedjes zijn wat minder geweest, maar z'n nieuwe album is wel heel goed :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Armani schreef:
    (...)
    Die is goed ^^ Die ga ik onthouden ^^
    En, ik ben compleet normaal. Ik ben geen gangster en al helemaal geen wannabe. Alleen, hij snapt het niet x] En dan nog te geloven dat hij vandaag met me naar de cinema wilde -ging niet door, gelukkig-


    Gheghe^^ Graag gedaan. Ik verdedig goede muziek graag n__n


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Mensen die zeggen dat je zwart moet zijn om rapper te zijn, zijn pas wannebe's :Y) Eminem ftw.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Eminem is de énige rapper waar ik echt respect voor heb. Hij maakt rapmuziek dus is hij rapper, niet dan? Hij rapt gewoon over andere dingen (als in; zijn eigen leven en zo) en niet over nutteloze dingen als "I'm a motherfucking P.I.M.P" of zo.

    Armani schreef:
    (...)
    Die is goed ^^ Die ga ik onthouden ^^
    En, ik ben compleet normaal. Ik ben geen gangster en al helemaal geen wannabe. Alleen, hij snapt het niet x] En dan nog te geloven dat hij vandaag met me naar de cinema wilde -ging niet door, gelukkig-

    Sérieus? Met die kerel?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Eminem is geniaal, en een echte rapper :Y)
    en ik ben egt geen gangster of wannabe
    en volleybal is egt niet voor softies

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 19:22 ]

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Sérieus? Met die kerel?

    Ja -blush-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ga die hele discussie hier niet volgen, want dan ben ik over 3 jaar nog bezig.
    Alleen even over die jongen.. Hij doet zeker aan een "echte jongenssport"? Alsof dat wel sfeer heeft, iedereen moord elkaar uit. :'D


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Ja, het is een échte rapper, ja het is rap. Nee, er zijn ook 'normale' fans. Tadam. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hysterical schreef:
    Ik ga die hele discussie hier niet volgen, want dan ben ik over 3 jaar nog bezig.
    Alleen even over die jongen.. Hij doet zeker aan een "echte jongenssport"? Alsof dat wel sfeer heeft, iedereen moord elkaar uit. :'D

    Dát zei ik ook. Maar hij reageerde dat dat niet was --" En nu ben ik héél boos op hem (baby)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hha ik zit net te luisteren naar 'My name is'.

    En vertel die gast dat Eminem zowat de enige rapper is van kwaliteit is die nog over is.
    Wth is er zo leuk om rapsongs te schrijven over ho's , geld en weetk veel wat.

    Em is a legend. A fucking poet !


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Miyagi schreef:
    Hha ik zit net te luisteren naar 'My name is'.

    En vertel die gast dat Eminem zowat de enige rapper is van kwaliteit is die nog over is.
    Wth is er zo leuk om rapsongs te schrijven over ho's , geld en weetk veel wat.

    Em is a legend. A fucking poet !

    Heb ik een stuk of 10x gezegd. Maar het werkt niet. He just doens't get it. Faggot! (cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Heb ik een stuk of 10x gezegd. Maar het werkt niet. He just doens't get it. Faggot! (cat)


    Gangsters en wannabe's?
    Ik ben een anderhalve 'huppelkut'
    en j'taime Marshall Mathers III


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me