• Ik kom bij mijn nicht aan, en zij had een shirt voor me. Een witte, iets langer, met een buikriem en een strakker stuk rond je borsten. Aangezien ik best ben afgevallen de laatste tijd, en ik hem een jaar geleden niet wilde omdat mijn buik er niet mooi in was, móest het me wel passen, en omdat ik helemaal verliefd ben geworden op dat shirt, ging ik hem passen. Buikriem los, alles. Raad eens? Mijn borsten pasten er niet in. Nouja, het paste wel, maar ik kon niet meer ademen. T__T FML! (fuck my life)

    Iemand nog een FML moment? :3


    You move me ......... Kurt

    Kan je geen grotere maat kopen dan?
    En ik heb veel FML-moments.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Kan je geen grotere maat kopen dan?
    En ik heb veel FML-moments.

    Nee, zij heeft hem eeuwen geleden gekocht in Frankrijk geloof ik. :C


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    (...)
    Nee, zij heeft hem eeuwen geleden gekocht in Frankrijk geloof ik. :C


    Als er een rekker net onder je borsten zit, dan kan je die er misschien uithalen en dan spant het minder?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Stom
    Als je nicht hem toch niet meer wil, en jij hem absoluut wél wilt, zou ik zeggen, pak dat shirt en leef je er lekker creatief op uit, dan past het miss wel... Maar je weet natuurlijk niet zeker of het daar mooier van wordt xD


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hingucker schreef:
    (...)

    Als er een rekker net onder je borsten zit, dan kan je die er misschien uithalen en dan spant het minder?

    Hm, ik zal hem binnenkort eens gaan opereren. Thanks you's!


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    (...)
    Hm, ik zal hem binnenkort eens gaan opereren. Thanks you's!


    Graag gedaan! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.