• Ja, ik wil beginnen met een nieuwe songtekst.
    Maar ik heb geen onderwerp. (cat)

    Weet iemand iets, liefst niet iets supervrolijks, niet dat ik depri ben, maar daar ben ik gewoon heel slecht in ;$


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Het gevoel dat je hebt als je iemand zo erg mist dat het pijn doet.


    Hope goes lost but never dies.

    Valerian schreef:
    Het gevoel dat je hebt als je iemand zo erg mist dat het pijn doet.


    lijkt me idd wel een goed idee. je kunt er heel veel meedoen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Over dat je iemand leuk vind en hij flirt wel met je maar zoent ondertussen gewoon andere meiden.
    Dat voelt echt klote.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    een jongen waar je zielsveel van houd, blijkt hou ook 'leuk' te vinden. Maar ondertussen houd hij toch aan een lijntje.

    Schrijf over je opa ofso die overleden is als die is overleden of iemand anders die is overleden dan kan je er ook inzitten dat je bijv. Bij hij/zij vaak koekjes ging halen ofso weet ik veel :p

    hopelijk snap je het want ik kan niet uitleggn xD


    My heart is yours and so am I

    Liefdes verdriet?
    Uhh
    Over een van je exen?
    Uh,
    Geen idee


    Kaulitzjes

    ~Iedereen verwacht dingen van je, maar je wordt er gek van en wilt gewoon je eigen leven lijden.
    ~Je bent alleen en hebt alleen jezelf, niemand begrijpt je, je bent op zoek naar de ware, maar kan hem/haar niet vinden en je weet ook helemaal niet of 'ware liefde' wel bestaat.


    wth.

    NYC schreef:
    Over dat je iemand leuk vind en hij flirt wel met je maar zoent ondertussen gewoon andere meiden.
    Dat voelt echt klote.


    Dit is wel een goeie...


    Freaky just got fabulous.

    Of je omgeving snapt niet wie je bent wat je doet en wat je voelt


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    schrijf een liedje met je hevigste gevoelens


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."