• Ik woon zeg maar in een flat. Dus ik en mijn broer zitten zo in de woonkamer, met de deur van de balkon open. Springt er opeens een hond van de balkon de woonkamer binnen. Blijkt het dus dat die hond van de buren is, en dat hij over hun balkon naar onze balkon heen was gesprongen.

    Haha, ik schrok me dus echt dood toen hij opeens de woonkamer binnen rende(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ahahhaa.
    ik zou bang zijn en weg rennen ahha.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2010 - 20:46 ]


    Smiling but close to tears.

    Haha, ik zou me ook dood schrikken :'D

    Haha. Ik zou meteen op een kast springen. lol.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 20:44 ]

    Haha, ik zo serieus gegild hebben. Wat was die hond maar niet aan het denken?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Yukari schreef:
    Haha, ik zou me ook dood schrikken :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Harley schreef:
    Haha, ik zo serieus gegild hebben. Wat was die hond maar niet aan het denken?


    Nouja, hij was erg enthousiast. Hij beprong ons allemaal en rende toen weer terug naar onze balkon en sprong toen naar zijn eigen balkon(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Haha.

    Mijn kat neemt altijd kikkers mee naar binnen. Die beesten kunnen echt heel hard piepen weet je. Maar dan ga ik altijd op de bank staan en heel hard gillen en dan haalt me vader ze weg.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 21:07 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik lag zo te slapen, wordt ik wakker van de kat die op me zat. Precies zijn kop voor mijn gezicht, en hij is helemaal zwart dus ik zag alleen twee van die groene spleetogen zweven. Ik heb toen zó hard gegild.
    Maar die was dus ook door mijn raam geklommen, wat kan na de verbouwing xD


    Alis volat propriis

    Whahaahahah OMG hahaha ik zou denken dat de hond van de duivel binnn is gekomen nee grapje maar toch leuk om er over na te praten bij je vrienden ahhhaha


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    wtf? 8D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha lol (krul).


    you're my favourite part of the day ~

    Fernando schreef:
    Hahaha lol (krul).


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Haha :') Ik zou echt keihard gaan gillen x)


    wth.

    hahha koeel (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Fernando schreef:
    Hahaha lol (krul).


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!