• Het verhaal

    Emily wordt naar een strenge privéschool, Newton High, gestuurd nadat haar ouders haar betrapten met een paar dronken vrienden. Alles aan de school lijkt het leven uit elke tiener te zuigen: uniforms, school op zaterdag en maar één keer per maand mogen ze het plaatselijke dorpje in. Emily zit er enorm tegen op, totdat ze daar zit. De leerlingen blijken zich niets aan te trekken van de strenge regels: feestjes, seks en drugs komt er niemand tekort. Maar dan beginnen de problemen, natuurlijk...


    De rollen


    - 1x toekomstige beste vriendin: xMILES
    - 1x superbitch: Duivelskus
    - 2x kamergenootjes: Merte & Confused
    - 4x jongens: Merte, xMILES
    - verzin maar iets (': !


    Invullen


    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter: (uitgebreid, alsjeblieft, of ik doe niet eens de moeite om het te lezen)
    Uiterlijk: (liefst foto)
    Extra:
    Hottie die erin moet figureren als een dude: (En ja, ik bedoel een celeb.)


    Like always, kies ik alleen maar de beste. Thank you!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 21:25 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Verzin zelf maar iets ; Stoer en Bijdehand typ

    Volledige naam: Kyra newtons

    Leeftijd: 17

    Karakter: ze is heel eigenwijs en heeft een hekel aan mensen die haar commaderen ze heeft bijna altijd het laatse woord . Ze staat altijd voor vrienden en familie klaar en is heel betrouwbaar en vrienden enzo kunnen altijd met geheimen of dingen die hun dwars zitten komen .ze kan nie tegen haar verlies en is heel ongeduldig , Ze maakt altijd grapjes en doet graag beetje gek en krijgt vaak de meeste wel aan het lachen . en vaak ook wel flirterig bij jongens die ze leuk vind (niet sletterig ofso). Ze is helemaal vekocht als een jongen een mooie lach heeft en sprekende ogen , maar niet TE lief .
    Ze is soms wat opvliegerig .
    Verder houd ze van spanning en zoekt graag gevaar op of krijgt een kick van dingen doen die niet mogen . Verder is ze heel spontaan en gezellig

    Uiterlijk: KlikHier
    zo iets ongeveer:P

    Extra: Ze heeft een hekel aan jongen die snel jaloers zijn . Ze rookt en houd van strand wandelingen . ze vind het ook leuk om de leraren te pesten . Ze vind het ook leuk om met vrienden gezellig een filmavond te houden en dat soort dingen . Verder boks ze ook graag en hardloopt ook graag . En is gek op ben en jerry ijs . En houd ook van knappe lieve jongens die haar aan kunne (zogezegt hahah )
    Hottie die erin moet figureren als een dude: Wentorth miller :D(moet het wel een beroemd heid zijn of niet ? )

    Wil je het laten weten of ik mee mag doen of als ik iets moet veranderen

    Het verhaal lijk me super ;)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 0:39 ]


    HET GAAT HEEL DIEP

    Lijkt me leuk,ik wil wel proberen voor een rolletje ^^
    Rol: Maak niet uit,kijk maar wat er een beste bij pas
    Volledige naam: Jasmine Cole
    Leeftijd: 17
    Karakter: (uitgebreid, alsjeblieft, of ik doe niet eens de moeite om het te lezen) ; Jasmine is vriendelijk en vrolijk,ze heeft een optimistische uitkijk op het leven en alles wat daarbij hoort.
    Ze Probeert met iedereen vrienden te blijven maar is soms echt 'dom',ze vergeet snel dingen en laat zich soms makkelijk ompraten.
    Stiekum is ze een jongensgek en valt op bijna elke die ze ziet,alleen zal ze nooit er eentje afpakken als ze die al een vriendinnetje had.
    Jasmine is erg trouw aan haar vrienden en heeft bijna nooit ruzie,als iemand (ook iemand die ze niet kent) verdrietig is kunnen ze uithuilen op haar schouder
    Ze is ook wat 'hopeloos-romantisch',is soms een beetje een doordenker en kan soms wat kinderachtig overkomen
    Uiterlijk: (liefst foto); Klik
    Extra: Jasmine is gek op alcohol en word meestal na een paar kleine slokjes al helemaal dronken,is bang voor honden(zelfs de kleinste) en word heel kalm en rustig van zielige muziek/liedjes.
    Hottie die erin moet figureren als een dude: uhmmm....Maakt me eigenlijk niks uit <: D

    Hopelijk is het goed zo :$
    als niemand een jongen maakt,wil ik er ook wel 1tje maken ;)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 0:28 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Rol: Toekomstige beste vriendin
    Volledige naam: Mia Daphne Sanders
    Leeftijd: 16
    Karakter: (uitgebreid, alsjeblieft, of ik doe niet eens de moeite om het te lezen)
    Mia is aardig, of aardiger dan de rest van de kinderen op Newton High. Ze is spontaan en onbesuisd en heeft er geen problemen mee om op wild vreemden af te stappen en zichzelf voor te stellen. Of om op een wild vreemde af te stappen en te zoenen op een feestje. Mia kent geen schaamte, bij haar gaat het er alleen maar om of ze lol heeft of niet. Ze weet hoe ze iemand uit hun comfort-zone kan krijgen en dat doet ze dan ook regelmatig, soms heeft diegene er spijt van en soms beleven ze hun beste nacht van hun leven. Ze haat het als mensen slecht over haar of over andere mensen praten en ze komt dan ook altijd voor zichzelf of diegene op, ongeacht wie het is. Ze best slim, ze is een snelle denker en problemen lost ze gemakkelijk en snel op. Mia is een goede spreker en weet altijd de juiste woorden te gebruiken in zinnen, en ze kan gemakkelijk het onderwerp veranderen zonder dat je het echt door hebt. Ze heeft een hekel aan discipline en routine, en ze kan nooit op tijd komen of iets op tijd inleveren. Leraren noemen haar een 'moeilijk geval' omdat ze nooit haar huiswerk in levert, nooit luisterd, en brutaal is.
    Uiterlijk: (liefst foto) Mia
    Mia is 1,73. Ze heeft bruin lang haar en bruine ogen. Ze kleedt zich het liefst in dingen die haar er nog net iets ouder er uit laat zien ookal zou je nog niet zeggen dat ze 16 is. Ze houdt van jurkjes, hotpants and destroyed jeans. Sneakers en pumps zijn de enige dingen die je in haar schoenenkast zult vinden. Ze is verslaafd aan Louis Vuitton tassen en Ray-Ban zonnebrillen ookal zijn merken verboden op school.
    Extra: Ze is door haar stiefmoeder naar Newton High gestuurd, zodat zei ongestoord van haar vader geld kan leven. Mia gebruikt geen drugs omdat ze er echt niet goed van word, but there ain't no party like a alcoholic party. Ze haat haar stiefmoeder, en haar vader omdat hij haar moeder is vergeten. Haar moeder overleed toen ze 12 was, ze praat niet graag over haar.
    Hottie die erin moet figureren als een dude:
    Uhm.. Channing Tatum? Beetje oud.. maar hot, Alex Pattyfyer ofzo?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 1:40 ]


    Love is overrated

    Rol: Toekomstige beste vriendin.

    Volledige naam: Xetha Flash (geen idee of je het realistisch wil, maar Xetha is echt mijn naam, sorry)
    Leeftijd: Eigenlijk 19, maar op je negentiende zou je daar wel niet meer zitten dus maak ik er maar 16 van.
    Karakter: Xetha is een spontane meid die meestal erg hyperactief is, maar tegelijkertijd ook erg rustig kan zijn. Praten kan ze als de beste, maar in aandachtig luisteren is ze ook niet slecht.
    Een slechte eigenschap van haar is echter wel dat ze een drankprobleem heeft, vandaar ook dat ze op deze school zit. Haar ouders vonden een afkickkliniek toch weer iets teveel van het goede. Natuurlijk lapt ze alle regels aan haar laars, wat interesseert haar de mening van anderen nou? Alleen over mensen die ze vertrouwd denkt ze anders, tegenover deze mensen kan ze ook echt een flapuit zijn. Iets persoonlijks over haar te weten komen is dus niet zo moeilijk, evenals het winnen van haar vertrouwen.
    Eén ding moet je weten; kom niet aan haar of haar vrienden, want dan ben je de lul.
    Uiterlijk: Je kunt kiezen uit foto 1 of foto 2, en anders dan zoek je er zelf een uit die het beste bij mijn karakter past.
    Extra: Ze heeft meerdere ervaringen met seks, zowel goede als slechte. Ondanks dat ze ook andere kanten van seks gezien heeft die minder leuk zijn, heeft ze er toch geen probleem mee om met de eerste beste dude het bed in te duiken.
    Hottie die erin moet figureren als een dude: Beroemd? Dan zeg ik een van de Kaulitz twins. Niet beroemd? Dan boeit het me niet echt.


    Scream for mercy!

    Rol: Toekomstige beste vriendin.
    Volledige naam: Luna Lucca Xevoir.
    Leeftijd: Seventeen.
    Karakter: Luna zegt wat ze denkt, en dat zonder ene moeite. De meesten zeggen dan ook tegen haar dat ze een bitch is, vanwege haar antwoorden. Maar dat kan ze niks schelen, ze is juist zo bitchie omdat ze zichzelf zo kan beschermen. En ze pikt niet wat mensen over haar zeggen, want dan zegt ze er meteen wat van. Ook als ze hoort dat mensen wat over haar vrienden zeggen, zegt ze er ook meteen wat van. Ze laat zich niet zo snel over haar heen lopen. Haar vrienden vinden haar crazy, maar dan op een goede manier. Ze is snel nieuwsgierig en zoekt het gevaar op. Ze is onvoorstelbaar, je weet nooit wat ze van plan is, of wat ze gaat doen.
    Luna raakt erg snel dingen kwijt – ze vergeet snel dingen, als ze net haar mobiel heeft gepakt en ergens anders heeft neergelegd, weet ze niet meer waar ze het heeft gelaten. And that’s to bad, want ze kan niet zonder haar mobiel. Ze moet altijd haar mobiel bij haar hebben, ze kan niet zonder.
    Naast dat ze té sarcastisch is, geeft ze erg veel om haar vrienden (alleen kun je dat niet zo goed merken), en geeft ze haar vrienden eerlijk advies. Want als Luna advies geeft, meent ze het.
    Uiterlijk: Ze heeft lang bruin haar met hazelnootbruine ogen. Zo’n 1.70 m, en heeft een bijna ‘perfect’ figuur. Ze is niet te dun, niet te dik. Ze bijt niet op haar nagels, en daardoor heeft ze nu van die mooie lange nagels, die ze graag rood of zwart lakt.
    Likes: Ze houdt van haar tattoo - een draak, dat staat voor sterkte en voor jezelf opkomen, die zich mooi rond haar linkerarm siert. Luna houdt van ijs: Ben & Jerry en van Red Bull. En ze houdt van kersentaart.
    Dislikes: Mensen die denken dat ze Luna kennen, en dat ook zeggen. Betweters, en Luna is bang voor clowns en spinnen. Ze haat vooroordelen, en roddels/roddelende mensen. Die vind ze erg laag.
    Extra: Luna is erg creatief, ze komt snel met ideeën voor iets. Ze houdt ervan om nieuwe dingen te ontdekken, maar dat doet ze het liefst alleen. Dat geeft extra spanning vindt ze, en ze is enigskind. Ze heeft een moeilijk leven achter haar rug, verder heeft Luna een vriend. Dit is hij: Dyvon Dagget.(Sorry, als dat niet mag.)
    Hottie die erin moet figureren als een dude: Ehm, een celeb bedoel je? Niet echt iets, waar ik op dit moment op kan komen.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 18:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik er 2 invullen? 8D 1 van een meisje (kamergenote) en 1 van een jongen met een crush, etc.? Of vindt je dat niet goed? Dan bedenk ik wel alleen het meisje.
    In ieder geval, ik ben er mee bezig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Merte schreef:
    Mag ik er 2 invullen? 8D 1 van een meisje (kamergenote) en 1 van een jongen met een crush, etc.? Of vindt je dat niet goed? Dan bedenk ik wel alleen het meisje.
    In ieder geval, ik ben er mee bezig.

    Tuurlijk mag je dat :Y)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Edit: met 'hottie' bedoel ik inderdaad wel een celeb xd . Of een model dat je knap vindt of zo, gewoon iemand om een mannelijke rol te kunnen spelen ('; .

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 18:41 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Harley schreef:
    (...)
    Tuurlijk mag je dat :Y)

    Okay, dan weet ik al wat. :Y) Please, be patient! ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol: Kamergenote 1
    Volledige naam: Xandria Maya Lovett
    Leeftijd: 17, bijna 18.
    Karakter: Xandria is op sommige momenten heel lief en schattig, - behalve in de ochtend, want ze is absoluut geen ochtend mens! Maar op sommige kan ze opeens heel abrupt kort en gemeen door de bocht komen. Mysterieus, sarcastisch, gemeen, soms heeft ze zelfs een enorme muur om zich heen - waar niemand door heen lijkt te komen. In een ruzie kan ze dan ook een spontane wending maken van woedend naar lief en schattig, waardoor ze erg kwetsbaar is en snel kan huilen. Optimistisch, schattig, lief; in die bui lijkt ze dat misschien wel, maar ze kan behoorlijk goed acteren. Dan is ze niet meteen een bitch, maar dan weet ze wel altijd dat ze al gewonnen heeft. Ze kan dan ook bepaalt niet tegen verliezen en wil altijd het laatste woord hebben!
    Verder is ze heel erg koppig, en behalve haar buien, verdwijnt dat dus niet. Koppigheid zal altijd in haar zitten; schattig of niet schattig. Door haar koppigheid vertrouwen de leraren haar niet echt meer en is ze ook heel vaak in de problemen mee gebracht - waarna ze uren detention moest nakomen. Ze is ook niet een van de netste, er slingeren dan ook altijd kledingstukken - en als het geen kledingstukken zijn, zijn het wel andere dingen van haar - door de kamer heen, waar de andere zich mateloos aan ergeren.
    Ze heeft een speciale muzieksmaak en luistert eigenlijk alleen maar opera, viool, cello, etc. Instrumentale muziek of muziek die erop lijkt. Rock kan ze wel hebben, maar de voorkeur gaat toch echt naar instrumentaal. R&B moet ze al helemaal niet hebben, en van hardcore en techno hoef je maar te zwijgen, want dat wil ze al helemaal niet.
    Soms - als het op jongens aankomt, en ze in haar 'schattige bui' zit - is ze erg verlegen en kan ze ook heel snel blozen. Ze vindt wel iemand leuk, maar denkt dat hij haar nooit zal zien staan. Dus wat doet ze? Juist, heel erg bitchy tegen hem doen en net alsof doen dat ze hem niet ziet staan. Bad choice, girl. Ze is verder erg nuchter en down to earth. Ze gelooft niet in 'de ware liefde' en eigenlijk al helemaal niet in het hele gedoe van de liefde. Zo zit ze ook liever - als het valentijns dag is - liever een 'ik haat valentijnsdag-clubje op, dan dat ze naar de liefde zoekt of helemaal gaat zwijmelen over een jongen.
    Uiterlijk: Xandria Maya Lovett, Xandria Maya Lovett heeft een lelieblank - soms heel erg porselein - huidje. Toch staat dat haar heel erg goed, en heeft ze totaal niets te klagen. Ze houdt van casual clothing en is van zichzelf dun, en komt dan ook niets bij als ze heel veel ijs heeft, waar veel vriendinnen van haar jaloers op zijn. Ze heeft donkerbruine ogen en donkerbruin haar, haar ogen en haren veranderen vaak naar een mooie lichtere kleur in het licht van de zon. En soms heeft ze zelfs lichtgroene spikkels in haar iris.
    Likes: Alles wat koud is. Ze kan ook totaal niet tegen de hitte.
    Dislikes: Betweters, leugenaars, mensen die denken dat ze alles zijn (en beter), vooroordelen, etc.
    Extra: Houdt erg veel van aardbeien ijs en deelt het met niemand. Eigenlijk houdt ze in het algemeen al heel veel van aardbeien. Leest graag - tot ieders verbazing.
    Hottie die erin moet figureren als een dude: Eh, ik weet eigenlijk niet echt iemand. Maar doe AUB géén Bill Kaulitz of Tom Kaulitz, liever niemand van TH. Er zijn daar al zoveéél verhalen van en het is beter om het orgineel te houden en iemand anders te kiezen, iemand die niet zoveel in verhalen hier voorkomt.


    Okay, nu nog de jongen. :'D Ik hoop dat die zo goed gekeurd is!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 20:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol: Jongen 1
    Volledige naam: Angelino Attendre Et Borough
    Leeftijd: 18?
    Karakter: Angelino is ongelovelijk betrouwbaar, misschien nog meer dan de gemiddelde mens, en heeft dan ook superveel geheimen in zijn bezit die hij never, maar dan ook never, door zou vertellen. Zijn betrouwbaardheid is misschien wel een heel goed ding, maar hij zou nooit van zichzelf aan andere zijn geheimen vertellen. Het is maar heel zelden, oke, dus echt bijna nooit, voorgekomen dat hij iemand vertelde over zijn geheimen - en dan nog loog hij er soms over.
    Hij zou maar aan één iemand zijn geheimen willen vertellen, maar zij zou hem nooit zien staan. Waarschijnlijk zou ze nooit op dat soort gasten vallen... Ten minste, dat denkt hij. Xandria is heel koud tegen hem en doet alsof het hem niets kan schelen, wat hem doet glimlachen maar toch soms pijn laat doen. Hij weet niet dat Xandria hem eigenlijk heel erg leuk vind... Toch zal er waarschijnlijk nooit iets van te pas komen, want op de privéschool zijn relaties strict verboden.
    Het zal hem niet ervan weerhouden om haar hart te stelen, het maakt hem niet uit dat hij de regels moet breken om bij haar te komen - hij is er juist voor gemaakt. Juistem, hij heeft een slechte kant. Regels overtreden, schelden, mensen slaan als ze iemand pijn doen waar hij om geeft... hij doet het allemaal. Al moet je hem dan ook écht boos hebben. Verder is het een hele aardige gast en zal hij nooit iemand pijn proberen te doen.
    Angelino is erg streng voor zichzelf, dat komt omdat hij iemand heel snel wantrouwt, zijn verleden was nou niet echt wat je noemt leuk. Hij zal nooit laten blijken dat hij pijn of verdriet heeft. Hoewel je het niet van hem zou verwachten, heeft hij eigenlijk een heel zachte persoonlijkheid, als zijn muur weg is. Hij zal er ook altijd voor diegene zijn die hij mag en die hij vertrouwd. Als hij iemand zou beschermen, dan zou hij diegene beschermen tot zijn dood.
    Door zijn looks komt hij vaak in de problemen, omdat de meiden constant achter hem aanlopen als kwijlende honden - wat hem echt mateloos irriteert. Ze vinden hem allemaal 'cute' maar toch ook 'cool en populair' omdat zijn stijl zo apart is, waardoor het lijkt dat hij "Mr. Dreamguy" is.
    Uiterlijk: Angelino Attendre Et Borough, Angelino Attendre Et Borough 2
    Extra: Houdt niet van huppelkutten en mensen die denken dat ze alles zijn. Hij wilt iemand die de waarheid altijd spreekt, ook al zou het hem pijn doen, want de waarheid is alles waar hij wat aan heeft en om geeft. Houdt van zoete dingen en lezen. Heeft een leesbril, maar heeft die alleen op als niemand in de buurt is - omdat hij zich ervoor schaamt dat hij er een heeft.
    Hottie die erin moet figureren als een dude: -zie andere post-

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 20:40 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Toekomstige beste vriendin of kamergenootje
    Volledige naam: Anna Katerina Ravina Chase
    Leeftijd: zeventien
    Karakter: Anna is niet heel veel anders als andere meisje, ze is lief, mooi en grappig. Maar Anna heeft een flink stel hersens in haar kop zitten, dat wil niet zeggen dat ze die 24/7 gebruikt maar ze zitten er wel. Anna kan daarom erg bijdehand wezen omdat ze het altijd beter weet en ze dreift ook door totdat ze gelijk krijgt. Anna kan sowieso niet goed tegen haar verlies en dan kan ze ook alles zo gaan draaien dat zij gewonnen heeft. Anna is wel een leuk meisje, met haar kan je wel 24/7 lachen want het maakt haar niet uit want andere over haar zeggen. ze heeft vooral droge en oversexte humor, en samen met haar aanstekelijke schattige lach weet ze iedereen aan het lachen te krijgen. Anna is een druk meisje die altijd in is voor wat kattekwaad, ze is niet bang om ergens mee betrapt te worden want ze houdt wel van de spanning.
    Anna is ook zeker het type 'playster', ze gaat met elke jongen die ze kan krijgen en gebruikt ze zo maar even. Geen punt voor haar want ze kan iedereen krijgen, ze is mooi, wild en altijd in voor iets nieuws. Anna is ook al op haar dertiende ontmaagd maar dat maakt haar nog geen slet, ze kan met elke jongen naar bed en nog vindt niemand haar een slet. makkelijk voor haar. Anna kan wel een verschrikkelijke slijmbal zijn, totgrote ergenis van alle andere. Anna is erg gemeen achter sommige hun rug om maar met beledigende opmerkingen komt ze wel recht in je gezicht, Anna is voor niemand bang.
    Uiterlijk: Anna
    Extra: Anna is toen ze nog jonger was vaker gevraagd om bij de dansacademie te gaan dansen, dat heeft ze één keer gedaan maar daar is ze al naar een jaar weggegaan. ze maakte meer vijanden dan vrienden en ze waren er veel te streng voor Anna, Anna moet niet aan een lijntje gehouden worden maar gewoon laten doen wat ze wil.
    Hottie: Chaning Tatum, dat vind ik echt iemand voor in dit verhaal :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Toekomstige vriendin.

    Volledige naam: Michelle Moore

    Leeftijd: 17?

    Karakter: Michelle is een vrolijk meisje, met een spontaan karakter. Ze kan soms heel hyperactief zijn, vooral als er iets leuks gaat gebeuren. Maar op dat na is ze eigenlijk heel rustig. Ze kan heel slecht tegen ruzie's, want als het volgens haar te oneerlijk wordt in haar positie kan ze zo in huilen uit barsten.
    Verder is Michelle en heel lief meisje voor haar vriendinnen, maar als ze ze moet beschermen schreeuwt ze alles bij elkaar.
    Ze staat wel ontzettend optimistisch in het leven en vind dat er aan alles een goede kant zit. Ook aan ieder mens! Dus Michelle maakt niet echt snel een rot opmerking over iemand, zonder dat ze diegene niet goed kent. Juist ja, ze bevoordeeld niemand.
    Ze heeft eigenlijk maar één hobby en dat is schilderen! Ze kan dagen lang op haar kamer zitten zonder eruit te komen, omdat ze dan perse wil dat dat schilderij af komt! Ook interesseert ze zich erg in andere culturen, zo heeft ze zelfs een keer meegedaan aan de ramadan om te zien hoe het voelt! Tja, dat is dan weer een van haar 'gekke kanten.'

    Haar vriendinnen kunnen goed met haar lachen, aangezien ze soms nogal dommig uit de hoek kan komen. Maar soms komt ze ook weer iets te bijdehand uit de hoek, wat niet altijd word gewaardeerd.
    Ze heeft nogal een gevoelig plekje en dat is dat ze nog nooit een vriendje heeft gehad. Niet dat ze er nou echt naar op zoek is... Maar het ligt nogal gevoelig bij haar. Net zoals ochtenden, ze is absoluut geen ochtendmens! Het liefst schiet ze dan een kogel door iedereens kop, die wat tegen haar zegt.
    Michelle is naar deze school gestuurd omdat haar ouders haar betrapte terwijl ze met een jongen 'bezig was' op de bank in de woonkamer, dronken. Ze is nog steeds ontzettend boos op haar ouders, omdat ze haar dit geflikt hebben. Terwijl het nog nooit eerder was gebeurd en dit echt per ongeluk was gegaan.


    Uiterlijk: (liefst foto) Michelle. of Michelle2.

    Extra: Haar grote droom is om een opleiding te volgen aan de kunst academie, aangezien schilderen haar grootste passie is.
    Met haar lichaam is ze ook erg artistiek bezig, ze heeft twee tatoeages: een vlindertje op haar enkel en een ster op haar pols. Michelle is verslaafd aan ijs, films kijken en chocolade.

    Hottie die erin moet figureren als een dude: (En ja, ik bedoel een celeb.) Tom Kaulitz! :X

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 11:37 ]

    Bitchy kamer genoot?

    Volledige naam: Saphira "Elia-rosa" DoNeill
    Leeftijd: 17
    Karakter: Saphira is een rijk verwaand meisje dat alles krijgt wat ze wil, Ze ziet er goed verzorgd uit, waardoor veel jongens naar haar opkijken. dat weet ze zelf ook, waardoor ze erg veel van zichzelf denkt. Ze staat graag voor de spiegel en weet alles van de nieuwste mode en make-up. Toch kan ze ook betrouwbaar, zorgzaam en aardig zijn tegen haar vriendinnen. maar daar moet je haar wel beter voor kennen.
    Uiterlijk: Saphira heeft een slank figuur. groengrijze ogen. en lang donkerblond golvend haar.
    Extra: Ze is model. en vroeger verslaaft geweest aan drugs. al kan ze er nu nog steeds niet goed vanaf blijven.
    Hottie die erin moet figureren als een dude: uhm geen?

    Er zijn al een aantal rollen bekend ^^ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.