• ik las dus ergens dat er gezegd wordt dat justin bieber al net zo populair als de beatles aan het worden is... niet dat ik iets tegen jb heb, ik bedoel ik vind zijn muziek niet leuk want het is gwn niet mijn smaak maar kom op de BEATLES. dan heb je het wel over legendes... ik wilde het gwn even zeggen en vroeg me af wat jullie er van vinden. (btw, dit is dus niet een jb haatding ofzo, dus fans, wordt niet boos op mij xD)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Justin Bieber even groot als The Beatles?
    Dàt is nu eens een geslaagde grap.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 12:58 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Ghaha, dan kunnen ze dat ook van tokio hotel zeggen hoor. Nee, sorry. Maar zo populair als de Beatles zal Justin Bieber echt niet worden hoor.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik vind hem persoonlijk helemaal niet goed. :X
    Maar the Beatles en hem mag je totaal niet vergelijken. Andere tijd, andere muziek, andere generatie,...
    The Beatles waren geweldig in wat ze deden en hebben mee de tak van 'rock' enzo opgestart. JB gaat gewoon verder in die tak, niet dat hij een nieuwe muziekstijl heeft.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik vind hem persoonlijk helemaal niet goed. :X
    Maar the Beatles en hem mag je totaal niet vergelijken. Andere tijd, andere muziek, andere generatie,...
    The Beatles waren geweldig in wat ze deden en hebben mee de tak van 'rock' enzo opgestart. JB gaat gewoon verder in die tak, niet dat hij een nieuwe muziekstijl heeft.

    ja dat vind ik dus ook... ik bedoel mj en beatles enzo komen met nieuwe dingen en verdienen hun plaats in de muziekwereld, maar jb moet er veel meer voor doen dan alleen baby zingen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Hij is niet te vergelijken met The Beatles, The Rolling Stones, en weet ik veel wie. Klaar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Fancy schreef:
    Justin Bieber even groot als The Beatles?
    Dàt is nu eens een geslaagde grap.

    Goed gezegd.

    Fancy schreef:
    Justin Bieber even groot als The Beatles?
    Dàt is nu eens een geslaagde grap.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Whaha nou ik denk niet dat hij met de beatles te vergelijken is!

    Ik haat JB

    Fancy schreef:
    Justin Bieber even groot als The Beatles?
    Dàt is nu eens een geslaagde grap.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    The Beatles zijn een legende.
    Justin Bieber is een hipe.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik ben misschien een fan maar daar ben ik het ook niet mee eens hij is misschien een wereldster maar hij moet niet met dat soort bands worden vergelijkt .


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Justin Bieber is niks vergeleken the Beatles.

    Yukari schreef:
    Justin Bieber is niks vergeleken the Beatles.

    Inderdaad. Binnen 10 jaar is de wereld JB al vergeten, binnen 10 jaar kent nog altijd iedereen The Beatles


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Dit vind ik stiekem een belediging voor The Beatles. Zij zijn een legende en dan zou Justin Bieber even groot als hun moeten zijn? Pfff, hij heeft nog hele WEGEN te gaan voordat hij gelijk staat aan The Beatles. Anders kun je net zo goed gaan zeggen, dat Justin Bieber net zo groots is als Micheal Jackson, same thing.

    Dit is puur en alleen mijn mening, geen haters graag.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    -ligt helemaal slap van het lachen en tranen rollen over mijn wangen-

    grapje zeker? ghi. echt niet. kom op, de beatles zijn legendes, justin bieber niet. Je kan het niet met elkaar vergelijken. Net zoiets als bv. Caro Emerald vergelijken met Madonna ofzo... ( al is ze wel beter xD)
    maar echt niet waar.
    das een grapjexD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."