• ik las dus ergens dat er gezegd wordt dat justin bieber al net zo populair als de beatles aan het worden is... niet dat ik iets tegen jb heb, ik bedoel ik vind zijn muziek niet leuk want het is gwn niet mijn smaak maar kom op de BEATLES. dan heb je het wel over legendes... ik wilde het gwn even zeggen en vroeg me af wat jullie er van vinden. (btw, dit is dus niet een jb haatding ofzo, dus fans, wordt niet boos op mij xD)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Dat vind ik dikke zever. Er zijn zo veel groepen met duizenden fans meer. Zoals iemand al zei, dan had je dat van Tokio Hotel over twee jaar ook kunnen zeggen ..


    Has no one told you she's not breathing?

    Misschien wordt hij wel even populair als The Beatels, maar hij is gewoon anders.
    Biebers fans zijn geobsedeerde pubermeisjes en hij zingt over onderwerpen waar hij met zijn zestienjarige leeftijd nog nooit mee in aanraking is geweest. Terwijl The Beatels wat meer intelligentere personen aantrekken en wel degelijk muziek maken over betekenisvolle, deftige onderwerpen.

    Sorry voor de fans. Dit is mijn mening. En nee, niet discussiëren met mij. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat gaat er toch echt wel over! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fancy schreef:
    Justin Bieber even groot als The Beatles?
    Dàt is nu eens een geslaagde grap.


    effort never betrays you

    Maunier schreef:
    Hij is niet te vergelijken met The Beatles, The Rolling Stones, en weet ik veel wie. Klaar.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Cloudburst schreef:
    Misschien wordt hij wel even populair als The Beatels, maar hij is gewoon anders.
    Biebers fans zijn geobsedeerde pubermeisjes en hij zingt over onderwerpen waar hij met zijn zestienjarige leeftijd nog nooit mee in aanraking is geweest. Terwijl The Beatels wat meer intelligentere personen aantrekken en wel degelijk muziek maken over betekenisvolle, deftige onderwerpen.

    Sorry voor de fans. Dit is mijn mening. En nee, niet discussiëren met mij. (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat vind ik een belediging voor The Beatles, eerlijk gezegd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Courtesan schreef:
    Dit vind ik stiekem een belediging voor The Beatles. Zij zijn een legende en dan zou Justin Bieber even groot als hun moeten zijn? Pfff, hij heeft nog hele WEGEN te gaan voordat hij gelijk staat aan The Beatles. Anders kun je net zo goed gaan zeggen, dat Justin Bieber net zo groots is als Micheal Jackson, same thing.

    Dit is puur en alleen mijn mening, geen haters graag.


    Amen. _O_

    justin bieber is stom

    Cloudburst schreef:
    Misschien wordt hij wel even populair als The Beatels, maar hij is gewoon anders.
    Biebers fans zijn geobsedeerde pubermeisjes en hij zingt over onderwerpen waar hij met zijn zestienjarige leeftijd nog nooit mee in aanraking is geweest. Terwijl The Beatels wat meer intelligentere personen aantrekken en wel degelijk muziek maken over betekenisvolle, deftige onderwerpen.

    Sorry voor de fans. Dit is mijn mening. En nee, niet discussiëren met mij. (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Van mij mag hij wel net zo populair worden hoor. :9~


    .

    Fancy schreef:
    Justin Bieber even groot als The Beatles?
    Dàt is nu eens een geslaagde grap.


    You move me ......... Kurt

    Fancy schreef:
    Justin Bieber even groot als The Beatles?
    Dàt is nu eens een geslaagde grap.


    Als ik aan mijn ouders vraag wat ze van Justin Bieber vinden, zeggen ze dat ze nog niet eens weten wie dat is(krul)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 14:50 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    NIEMAND wordt zo bekend als The Beatles, The Rolling Stones etc. Toen The Beatles naar Nederland kwamen, ging geen enkel meisje naar school, om hem te zien aankomen. Like, dat gaat nooit gebeuren bij Justin Bieber. Ik heb niks tegen die jongen, laat hem beroemd zijn. Maar als mensen hem gaan vergelijken met The Beatles.. Nee. Bekijk de live filmpjes van The Beatles, en dan de live filmpjes van Justin Bieber. Een GROOT verschil. Dat is gewoon een feit. Sorry voor de fans van Justin, maar hij zal nooit zo groot zijn als The Beatles


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Geesz schreef:
    Dat vind ik een belediging voor The Beatles, eerlijk gezegd.

    Met jou kan ik praten.(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.