• Fokyesh, ik heb nog geen tien seconden fame gehad. Zoals jullie wel weten was het Pukkelpop en trad All Time Low donderdag op. Omdat ik, mijn mama en mijn zus al gedroomd hadden dat ik met Alex zou zingen, leek het me tijd om die droom werkelijkheid te maken. Of dat wou ik toch proberen. What happened; ik had een bordje gemaakt, en mijn zus ook waarop stond of ik mee mocht zingen. Nu heeft meneer Alex Gaskank dat wel zeker een paar keer gezien en hij gaf mijn zus de verkeerde, hoopvolle blikken, maar uiteindelijk heeft hij me staalhard genegeerd. No me gusta. Maaar !!! Gelukkig bestaat die allerliefste Jack Barakat nog. Hij stond voor Britt en ik te showen (de enige plaats waar ik hem kón aanraken was zijn edele deel, dus raakte ik 'm maar niet aan) en hij zag mijn bordje. En toen gaf hij me de mirco die hij meegebracht had naar het publiek. En zong ik met meneer Gaskarth, zonder dat hij het weet. Lekker snol voor je hea, stomme sukkel!
    Gheh wat was ik teleurgesteld in hem. Je kan het niet horen, maar stiekem hoop ik dat ik heel vals zong en dat Gaskarth het kon horen in die oortjes van hem.
    Lol, hier zie je me de micro terug geven (op het einde) en je kan trouwens ook kijken naar het hele concert, dat al bij al eigenlijk toch niet zó goed was. :Y) Maar dat is dan natuurlijk wat ik vind.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 15:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 aug 2010 - 15:33 ]

    Ik kan het niet zien :(
    maar oeh echt cool! :3 al is het wel lullig van Alex inderdaad :o


    There are several things that I have been doing wrong.

    Gheheh ik heb met Nena gezongen :'D. En met Aprella van Emilie Autumn. Maar ik vind het echt wel vet voor je. Hahah als hij het gehoord had, had hij je vast wel een linke blik toegegooid denk ik zo. Maar jammer dat hij voor de rest dan een beetje tegen viel, die Alex shizzle.


    Wie du mir, so ich dir.

    Alex was een ass, Jack was gewoon great.

    Amen. _O_


    We'll never be as young as we are tonight

    Oh, hoezo was het concert niet zo heel goed dan? :') en ik vind dat Alex in zijn gezicht verdikt is ~ maar ik ga even verder kijken en zien dat ik jouw zie :Y)

    Awww ;D Om één of andere reden maakte me dat echt blij ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind Jack de enige goede in ATL..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Alex de arrogando. Zijn hoofd is dik daar zeg ;x


    SLOAN.

    Ik vond Alex trouwens wel lief hoor :3 alleen was dat blonde haar echt vreselijk :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Alex zong echt niet zo goed als je naar dat filmpje kijkt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    BTW hier heb je een foto als ze de micro terug geeft. Alex is een lul


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    BTW hier heb je een foto als ze de micro terug geeft. Alex is een lul

    Die foto is geweldig x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wauw, die foto van jullie bordjes. Wist ik niet! Heel mooi. _O_ Ik vind die foto leuk en Chiaartje, je bent zo goed en ah. Alex is een dickhead.
    Alex Turner zegt: 'He thinks it's alright to act like a dickhead!'
    gaat dan over Gaskarth
    Jack was trouwens ah, kiekeborstje toch. :9~

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 14:29 ]