• Sinds een tijdje heb ik op mijn mobiel een soort van virus. Ik heb het voornamelijk bij whatsapp (maar volgens mij ook bij andere apps) dan ben ik bezig en dan start opeens mijn browser op en dan krijg ik zo'n "gefeliciteerd je bent de winnaar van een iphone" of iets in die richting. Ook heb ik soms dat google play opstart en dan dan bij zo'n spel uitkomt net alsof ik op een reclame heb gedrukt wat ik dan niet heb.

    Oplossing:
    Virusscanner: 2 geprobeerd en die kunnen allebei niets vinden.
    Hard-reset: Dat ga ik doen als ik echt wanhopig ben maar ik wil dat liever niet want dat ben ik al mijn gegevens kwijt en moet ik alles opnieuw installeren en dat probeer ik wel een beetje te vermijden.

    Hebben jullie ervaring met die probleem of nog beter een oplossing?


    ©1998

    Ik heb dat probleem ook twee keer gehad. Heb het gewoon gelaten en verder niets meer gekregen. Ik heb geen idee verder wat je eraan kan doen (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Hier heb ik ook weleens last van op mijn Samsung. Als een virusscanner niets schadelijks op je telefoon vindt, is het misschien een optie om gewoon AdBlock voor mobiel te installeren. Dat programma heeft m'n leven veranderd. :'D

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oeps, ja, dat heb ik ook. Geen idee hoe je het moet verhelpen. Wat voor mobiel heb je? Ik heb een Samsung en werd op een gegeven moment helemaal gek van dat stomme dansende poppetje dat regelmatig plotseling in mijn beeld komt en doet alsof ik op een advertentie heb geklikt (cat).
    Ik los het op met heel veel op mijn terug-pijltje te klikken.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dan heb je een shit app op je telefoon. Enig idee wanneer het begon en of je toen een app gedownload hebt?


    Spinning around, I'm weightless.

    Complexes schreef:
    Dan heb je een shit app op je telefoon. Enig idee wanneer het begon en of je toen een app gedownload hebt?


    Dit dacht ik dus ook maar heb alle rare apps al verwijderd die ik gedownload heb vlak voordat ik last van kreeg. De apps die ik niet heb verwijderd zijn apps waarvoor normaal gesproken betaald wordt, ik ga er vanuit dat daar geen trash in zit.


    ©1998

    Dat lijkt me ook niet, wat raar :/


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik had het een tijdje. Gewoon zo gelaten, ging vanzelf weg. Tot die tijd maar gewoon op het terug-pijltje drukken. :Y)


    El Diablo.