• Op 2be en canvas tegelijk,Eigenlijk ben ik gewoon aan het wachten tot mijn lievelingsbands er op komen ;D Nu is het 3oh!3 wat ik ook wel goed vind.

    Anyway ; iemand die ook kijkt of zijn ervaringen over pukkelpop wilt delen ?:Y)


    Edit ; het is nu gadaan maar vanaf morgenochtend zal ik ook elke dag naar Jim kijken totdat ik eindelijk de bands te zien krijg die ik wil zien, maar ga gerust door met ervaringen delen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 23:14 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ben het half aan het kijken :3
    En ik stond bij All Time Low + 3OH!3 bijna helemaal vooraan (nerd) heb Alex' hand vastgehouden :3 en verder heb ik nog hele leuke bands gezien enzo :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Anaxiphilia schreef:
    Ik ben het half aan het kijken :3
    En ik stond bij All Time Low + 3OH!3 bijna helemaal vooraan (nerd) heb Alex' hand vastgehouden :3 en verder heb ik nog hele leuke bands gezien enzo :9~


    Awh ;D ik ben jaloers ;x ik vind het stom dat ze enkel de saaie bands intervieuwen --' ik wacht op All time low en You me at six en Blink 182 enzo ;D
    Ik wou zo graag gaan maar ik mocht niet odat ik herexamens heb --' ik ga wel naar all time low in munchen ;D ik ga mijn papa kennis met hun laten maken want ik wil niet alleen en ik ga daar an nog maar een dag wonen en nog niemand kennen ^^ My daddy ftw, maar anyway, niet boeiend wat ik nu zeg ^^ Het waren echt te veel goeie namen dit jaar op pukkelpop, wel afschuwelijke bandjes ;D


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ben ook aan het kijken :Y). Jammer dat ik er zelf niet bij kon zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)

    Awh ;D ik ben jaloers ;x ik vind het stom dat ze enkel de saaie bands intervieuwen --' ik wacht op All time low en You me at six en Blink 182 enzo ;D
    Ik wou zo graag gaan maar ik mocht niet odat ik herexamens heb --' ik ga wel naar all time low in munchen ;D ik ga mijn papa kennis met hun laten maken want ik wil niet alleen en ik ga daar an nog maar een dag wonen en nog niemand kennen ^^ My daddy ftw, maar anyway, niet boeiend wat ik nu zeg ^^ Het waren echt te veel goeie namen dit jaar op pukkelpop, wel afschuwelijke bandjes ;D


    Ja inderdaad, al vind ik sommige wel leuk, omdat ik die zelf ook heb gezien. en nu Snow Patrol :9~
    maar aw dat is kut :o maar wel cool dat je ze in Munchen gaat zien, maar je gaat daar wonen?
    En wat bedoel je met afschuwelijke bandjes? :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Anaxiphilia schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, al vind ik sommige wel leuk, omdat ik die zelf ook heb gezien. en nu Snow Patrol :9~
    maar aw dat is kut :o maar wel cool dat je ze in Munchen gaat zien, maar je gaat daar wonen?
    En wat bedoel je met afschuwelijke bandjes? :'D


    de polsbandjes ;D ze zijn roze met glitters ;o
    Ja, dat is wel leuk als je zo weer herrineringen kunt oproepen xd het is nu ook Die antwoord ;D Duitsers zijn gek ^^ Ja, ik ga daar wonen, ik weet niet echt of ik het leuk vind, maar al m'n favoriete bands komen wel naar Munchen dus dat is een pluspunt ;D


    We're hiding behind skin that's too tough

    Titel aangepast & mijn pa kijkt daar nu ook heen. ;3


    Let the Night embrace you

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)

    de polsbandjes ;D ze zijn roze met glitters ;o
    Ja, dat is wel leuk als je zo weer herrineringen kunt oproepen xd het is nu ook Die antwoord ;D Duitsers zijn gek ^^ Ja, ik ga daar wonen, ik weet niet echt of ik het leuk vind, maar al m'n favoriete bands komen wel naar Munchen dus dat is een pluspunt ;D


    ooooh, bij de combi's zijn ze zwart met pukkelpop in het zilver met roze eromheen, maar die bedoel je denk? Ik vind ze juist mooi :9~
    maar ooh dat is wel beter ja! :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Anaxiphilia schreef:
    (...)

    ooooh, bij de combi's zijn ze zwart met pukkelpop in het zilver met roze eromheen, maar die bedoel je denk? Ik vind ze juist mooi :9~
    maar ooh dat is wel beter ja! :'D


    Ja die bedoel ik ;D Maar ik zag ze bij mijn nich en toen zagen ze er heel gay uit, maar ze waren enorm afgebleekt,waarschijnlijk daarom ;D & ja, ik ga daar zo veel mogenlijk bands proberen te zien. Ik ben al helemaal aan het plannen:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Wij hebben de setlist van 3OH!3 _O_

    Ik heb handtekeningen van All Time Low maar ik was op Lowlands :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik heb handtekeningen van All Time Low maar ik was op Lowlands :Y)


    Ahja , k heb je forum gezien :Y) ik ben vet jaloers ;D


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ambrosia schreef:
    Wij hebben de setlist van 3OH!3 _O_


    3oh!3 :9~


    We're hiding behind skin that's too tough