• ik weet niet precies waar ik het moet zetten, maar by relaties lykt me toch redelyk logisch? (:

    ik wil eventjes vragen wat jullie vinden van langeafstandsrelaties enzo (:
    .. x


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ervaring leert dat het bijna niet werkt, maar er zijn een paar uitzonderingen op de rgeel [zie Afterlife]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er twee gehad c:
    En als ik eerlijk ben, werkt een lange afstandsrelatie beter bij mij dan als mijn vriendje om de hoek zou wonen 8D

    Lijkt me niks aan. Sorry, maar ik zou het niet nemen. Ik wil iemand echt vaak kunnen zien. Ik zou het niet erg vinden als hij een paar keer weg moet naar een ander land of een andere stad, maar voor een jaar zou ik het niet vol kunnen houden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Volgens mij kan het prima werken, zolang er langs beide kanten veel energie en tijd wordt ingestoken. En er moet natuurlijk voldoende vertrouwen zijn.


    Smile, it makes people wonder what you are thinking.

    Nirvana schreef:
    Als het werkt, geen probleem.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Het is heel moeilijk uit te houden, zeker in het begin lijkt me, aangezien je elkaar dan nog niet zo kent en nog niet zo heel veel voor elkaar voelt.

    Maar als die afstand er ineens komt als de relatie al langer gaande is, denk ik wel dat er een kans in zit. Maar sowieso hangt dat ook van de karakters af enzo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik houd het al bijna 11 maanden vol.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het liefst zou ik een lange afstandsrelatie hebben, dat werkt beter bij mij dan een jongen die bij mij in de buurt woont. Ik ben niet zo'n persoon dat constant bij haar vriendje hoeft te zijn.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Voiceless schreef:
    Ik heb twee jaar en 5 maanden lang een lange afstandsrelatie gehad. Zonder elkaar ook maar één keer te ontmoeten. Het was de beste relatie die ik ooit heb gehad en ik mis haar héél erg..


    hoe kun je een relatie hebben met iemand die je nog nooit ontmoet hebt?


    I solemny swear i am up to no good

    Het zou voor mij echt niet werken.

    Goh, ik zou het liever niet hebben.
    Ik weet het niet goed. :x


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik zou het zelf niet kunnen, maar als het lukt vind ik het erg mooi.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lastig, niets voor mij.


    Life is hard and then we die

    Laten we het zo stellen aan korte afstandsrelaties doe ik niet.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    het werkt wel goed hoor, want mijn zus heeft al 2,5 jaar met haar vriend wij wonen in groningen en hij bij deventer!
    en ik ben nu zelf verliefd op iemand uit dordrecht dus ik hoop dat dat ook werkt (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget