• Ja, welk verhaal moet ik nou echt lezen? (:

    Het liefst geen:
    - Fanfic
    - Fantasie
    - harry potter achtige dingen.

    Ik beloof het.
    Is mijn verhaal.
    http://www.quizlet.nl/stories/41250/ik-beloof-het/

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 16:32 ]


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Mijn toekomstige story met onbekende personen, drama, romantiek, etc. Serieus, het word een drama. XD Binnenkort hier op Quizlet. =P


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik heb drie verhalen met onbekende personen; Ladies, Bugs & Ladybugs, This is War & Klaprozen.
    Verder is Sailing on the Ocean van Arrow ook zeker het lezen waard. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb drie verhalen met onbekende personen; Ladies, Bugs & Ladybugs, This is War & Klaprozen.
    Verder is Sailing on the Ocean van Arrow ook zeker het lezen waard. ^^



    Leuke (:


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    ik ga morgen/vanavond aan deze beginnen:
    Ik denk dat ik zo’n meisje was waarvan elke school er wel een paar heeft. Zo’n stil, in zichzelf gekeerd meisje dat in haar eigen wereldje leeft. Maar één ding maakte het verschil: ik schreef. Gedichten, verhalen, maar ook mijn dagboek. Elke dag hield ik het bij, tot er op mijn veertiende verjaardag iets vreemds gebeurde: iemand schreef in groene inkt mijn dagboekstukje voor de dag erna. Ik dacht dat mijn broer een grap uithaalde.
    Maar het stukje kwam uit.
    Elke dag wist ik wat er ging gebeuren.
    Ik ging ertegenin.
    Maar het lukte nooit.
    Ooit zal mijn dood erin worden geschreven


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Square schreef:
    Ik heb drie verhalen met onbekende personen; Ladies, Bugs & Ladybugs, This is War & Klaprozen.
    Verder is Sailing on the Ocean van Arrow ook zeker het lezen waard. ^^


    Aah, Square (flower) Ik was ook van plan om jouw stories aan te gaan prijzen, maar dat heb je dus zelf al gedaan x)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Magic Abilities, love.

    De wereld waarin Dani en Alex leven is net wat anders. Iedereen weet van magie en gaves. Maar mensen met magie of gaves worden vaak gemeden en in een hoekje gestopt. Deze mensen worden ook nooit toegelaten in normale groepen en zitten vaak op aparte scholen en verenigingen.

    Dani en Alex zijn anders, misschien zonder het te weten, maar ze gaan op tussen de normale mensen. En wat als hun paden elkaar kruisen en blijkt dat ze voor elkaar bestemd zijn?
    Zullen zij samen alle horror, alle leed, ellende, maar ook alle goeie dingen doorstaan?.


    Als ergens op lijkt, is het heel erg onbewust, want dat was juist niet de bedoeling. Dit is gwn tot stand gekomen door een nachtmerrie, haha.


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    - harry potter achtige dingen.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    klikjes


    Kill them with kindness.

    (:


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Kijk maar even bij mij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    http://www.quizlet.nl/stories/46156/learn-me-your-lifestyle/

    Geen beroemde mensen, geen magie niks. gewoon een lovestory.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Mijn stand alone

    Het gaat over een meisje dat zelfmoord pleegt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dit is één van mijn stories:

    He's just a boy and I'm just a girl

    Nora is smoorverliefd op een jongen uit haar klas, Stijn. Maar helaas is ze niet de enige, hij is namelijk ontzettend populair bij de meisjes. Maar toch blijft Nora hopen, al denkt ze misschien dat Stijn voor haar onbereikbaar is. Is hij eigenlijk wel zo onbereikbaar als Nora denkt?
    Jolijn doet auditie voor de schoolmusical, terwijl ze vanalles aan haar hoofd heeft, onder andere Stijns beste vriend Thom. Maar Jolijn wil hem helemaal niet leuk vinden, het liefste zou ze nooit meer iemand leuk vinden. Maar lukt het haar wel om auditie te doen als ze zoveel aan haar hoofd heeft?

    Take a look if you want (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)