• Hey allemaal,
    Heb jij altijd al wel eens een keer radio willen presenteren? Dat kan nu, voor Quizlet Radio!
    Of je talent hebt of niet, het maakt niet uit, zolang jij maar lekker kan praten en een leuke muziek collectie hebt!
    Ik heb alles voor je wat je nodig hebt om radio te draaien (Programma's, site, stream, enz.) Je hebt alleen zelf een microfoon nodig, dat is alles.
    Twijfel je, of vind je het een beetje eng, geen probleem! Dat heb ik ook erg gehad, maar na een uur of 2 zul je zien dat het erg vlot gaat. Probeer het eens :].
    Meld je in het topic of PB me, en dan zal ik je verder alles uitleggen.

    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik wil wel, maar toch maar niet ben ik te bang voor xD

    maar nu wil ik wel weten waar/wanneer/hoe je die kan horen!? :D

    leuk man jammer dat ik geen mic heb xD


    BAM!

    Bad idea for me, men kan er niet eens uithalen of ik een jongen of een meisje ben -.-
    Bovendien is mijn stem schor als de pleuris. Nee, ik luister liever :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar Rickje 8D Waar kun je over praten allemaal haha. Ik zou begod niet weten wat ik dan moet zeggen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is dat ik geen microfoon heb en ook geen idee zou hebben van wat te zeggen :3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Forlan schreef:
    Maar Rickje 8D Waar kun je over praten allemaal haha. Ik zou begod niet weten wat ik dan moet zeggen.

    Dat heb ik dus ook :Y)

    mijn zus hefft een micro :Y), en als ik die mag gebruiken wil ik het ook best worden!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik heb je al een keer gePB'd hierover, toch? :')
    Dus ik wil best DJ zijn, als mijn pc weer gefixt is.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb geen eigen laptop of Mic, dus dat is niet zo handig. EN ik ben Vlaams, de helft gaat me hier niet verstaan als ik ga beginnen praten (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ooit wil ik het wel eens doen (liefst dan met een mede-Q'er), maar laat het voorlopig maar over aan de anderen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik wil dit best wel een keer proberen, ik heb je al op msn volgens mij (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik wil wel, maar is ingebouwde microfoon in een laptop ook mogelijk, anders krijg ik hoofdpijn van mijn hoofdtelefoon.
    Als ik het doe wil ik het wel met een mede-Q'er inderdaad.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 23:12 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3