• Zoals sommige van jullie misschien weten, ben ik gek op mijn huisdieren (twee honden en twee katten). Onze oude labrador van 11 jaar is sinds gisteravond opeens vrij slecht (qua lopen, morgenochtend dierenarts, tenzij het escaleert en er z.s.m. iets aan gedaan moet worden wat niet tot morgen kan wachten). Details zijn niet belangrijk, ik herinner mijn hond, of hij nu blijft leven of niet, liever aan zijn betere momenten. Ik ben vooral gewoon heel verdrietig, omdat mijn hond echt mijn maatje, mon petite frére en beste (honden)vriendje is. Ik kan me niet voorstellen dat hij weg is. Ik word over 13 dagen 18 en ik moet eerlijk zeggen dat ik, wij allemaal thuis eigenlijk, met mijn hond's conditie tot gisteravond (die voor zo'n oude lobbes bijzonder goed was) hadden verwacht dat hij het zou meemaken dat ik 18 word. We zullen het zien, maar ik ben behoorlijk van slag, wij allemaal thuis. Sorry, ik moet het gewoon kwijt. Dank je wel voor het lezen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Awh jeetje :C
    Heel veel sterkte alvast.. :c


    26 - 02 - '16

    Awwww :(

    Heel veel sterkte.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Aahw. Veel sterkte! Een huisdier verliezen (of zien aftakelen) is altijd erg rot. (no_chears) Ik kan me voorstellen dat het gezin nu al een beetje aan het rouwen is om het verlies van jullie hond.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 15:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat rot zeg! Sterkte.


    The truth is out there.

    Awh, wat rot. :c Heel veel sterkte alvast! <3


    Caution first, always.

    Heel veel sterke ):

    Oh wat vreselijk zeg.. bah.. ik hoop zo dat hij er snel boven op komt en dat hij je verjaardag nog kan halen.
    Heel veel sterkte aan jou en je familie.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 15:45 ]


    Life is a beautiful struggle

    Dat is echt vreselijk. Ik heb zelf een hond en moet er niet aan denken om die te verliezen. Helaas komt aan alles een einde.
    Heel veel sterkte gewenst en hopelijk heeft het nog een positieve uitkomst!

    We hebben hem net uitgelaten samen met de jonge hond, elkaars zielgenoten ongeveer. De jongste moest echt wat langer uit maar beide honden weigerden van mekaar gescheiden te worden. De oudste liep heel slecht, maar deed wel z'n behoeften en ging, zoals altijd, op zoek naar poep (labradors, schat van een beesten, maar dat poepvreten moet je ervan nemen). Ik moest keihard janken tijdens het uitlaten, ik ben zo bang boor afscheid nemen van hem. Toen hij nog 8 was moest ik al keihard huilen omdat hij op een gegeven moment zou overlijden. Hoezeer we mentaal nog niet toe zijn aan afscheid nemen, is dat voor ons geen reden om hem te laten lijden en we laten hem ook gaan als dat het beste is. Hopelijk knapt hij vannacht op, geeft de dierenarts beter nieuws en kan hij er weer (even) tegenaan. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aww. :c Heel veel sterkte!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aaaw, dat is verschrikkelijk om te horen :c. Veel sterkte!


    Seasons will change, but I shall remain

    Aw ): sterkte!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 19:16 ]

    Lolicia schreef:
    Aww. :c Heel veel sterkte!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat verschrikkelijk om te lezen. Ik herken je verhaal en je gevoelens als geen ander. Het is nooit leuk om afscheid te moeten nemen van iemand, al helemaal niet als dit een dierenvriendje is waarmee je bent opgegroeid. Ik weet dat het enorm lastig is, maar probeer nu nog zoveel mogelijk van hem te genieten. Maak foto's saampjes, knuffel 'm zo vaak als je kunt... Daar zul je achteraf erg blij mee zijn. Ik hoop écht voor je dat de dierenarts morgen beter nieuws voor je heeft en dat hij je 18e verjaardag mag meemaken.

    Heel veel sterkte voor jullie allen, en als je er ooit over wilt praten mag je me altijd PB'en. (flower)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    Wat verschrikkelijk om te lezen. Ik herken je verhaal en je gevoelens als geen ander. Het is nooit leuk om afscheid te moeten nemen van iemand, al helemaal niet als dit een dierenvriendje is waarmee je bent opgegroeid. Ik weet dat het enorm lastig is, maar probeer nu nog zoveel mogelijk van hem te genieten. Maak foto's saampjes, knuffel 'm zo vaak als je kunt... Daar zul je achteraf erg blij mee zijn. Ik hoop écht voor je dat de dierenarts morgen beter nieuws voor je heeft en dat hij je 18e verjaardag mag meemaken.

    Heel veel sterkte voor jullie allen, en als je er ooit over wilt praten mag je me altijd PB'en. (flower)


    Dank je wel voor je lieve bericht. (flower) Gisteravond liep hij een beetje beter en vandaag gaat het ook al wat beter dan gisteren. Eind van de middag gaan we met hem naar de dierenarts, maar het ziet er beter uit als gisteren. We zijn vanmorgen niet gegaan omdat we denken dat het beter gaat dan gisteren. We hebben meer hoop dan gisteren dat er wat aan te doen valt, maar we houden heel erg rekening met inslapen. Dank je wel voor je lieve aanbod, ik zal het onthouden.

    Aan iedereen die heeft gereageerd: dank jullie voor jullie lieve berichten, ze doen me echt goed. Als ik op alles individueel reageer, word het zo ingewikkeld met ellenlange berichten waarin je naar mijn antwoord moet zoeken (ik gooi alles in één post om onnodig veel posts van mij achter elkaar te voorkomen), maar ik heb alles gelezen en het beurt echt enorm op. Thanks, people, ik realiseer mij altijd extra hoe fijn Q en Q's users zijn op dit soort momenten. (flower)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 16:52 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife