• Wat denken jullie van het kinderachtige gedrag van Katy Perry?
    Even de situatie in een notendopje :)
    Dus op "the worldstage" (31/07) in Malaysië begon Katy Perry in haar liedje Bill gay te noemen enz. Reden? Omdat Tokio Hotel (ik denk 2 jaar geleden xD) een award voor "Best new artist" heeft weggekaapt xD
    Ik vind het echt een kinderachtig iets, trouwens slimme Tokio Hotel reageert er zelfs niet op in het openbaar xD


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Stripe schreef:
    (...)
    Ik quote:"Wat Katy heeft gedaan, is niet netjes. Ze is dan ook behoorlijk eigenaardig. We hebben haar een paar keer ontmoet en elke keer gedroeg ze zich als een kleine diva. Maar goed, in de muziek business heb je altijd te maken met zulke oppervlakkige personen."
    Dat heeft Bill gezegd. 8D



    hmmm, datgene dat ik heb gelezen was ongeveer hetzelfde maar niet helemaal (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Stripe schreef:
    (...)
    Niet alle fans zijn zo die-hard. 8D


    Groot gelijk Stripe, d'r bestaan ook nog normale fans die hun niet zouden volgen tot op de wc ;)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 15:51 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    ookal moet ik TH niet vind et wel kinderachtig van katy


    =

    ik heb da gelezen in de joepie


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ik heb niks tegen hun ik ben niet zo iemand die haat aan hun heeft maar ik vindt ze nou ook niet echt goed ik ben wel th van geweest maar nu niet meer


    Miracle!!

    Was er hier al geen topic over? Of ging dat over Lily Allen ofzo? Nouja, het boeit me niet, ik heb er geen mening over.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.