• Ehlana is er heilig van overtuigd dat het haar schuld is dat haar moeder gestorven is. Sinds die dag heeft ze zichzelf geleerd helemaal geen emoties meer te tonen. Ze is een puurbloed heks en word ingedeeld bij slytherin. Ze bezit die slytherin pride maar ze scheldt niemand echt uit.
    Ze heeft een klein donker katje met dezelfde groene ogen van haar. Met haar 1m 73, lange donkerbruine haren en haar opvallend groene ogen kijkt iedere weldenkende jongen naar haar om. Inclusief Draco, de vrouwenversierder van slytherin, het is algemeen bekend dat hij moeite doet om een meisje in zijn bed te krijgen en ze daarna laat staan. Toch blijven de meeste meisjes in zijn truckjes trappen. Vanaf het ene moment dat Ehlana op school verschijnt valt hij als een blok voor haar maar hij wil het niet toegeven op de koop toe wil Blaise niets liever dan om haar maagdelijkheid wedden. Om zijn imago op te houden neemt hij deel aan de weddenschap maar diep vanbinnen is hij bang dat ze voor Blaise gaat vallen. Hij voelt voor de eerste keer echt iets voor een meisje en nu dreigt hij die kwijt te spelen. Als het niet door Blaise komt, komt het door zijn reputatie en als het niet door die dingen komt zal het de weddenschap zijn. Hij verbergt zijn gevoelens voor haar net zoals zij haar gevoelens voor iedereen verbergt maar hoe lang het duren voor ze allebei toegeven en zal het op tijd gebeuren?


    dus wie weet er een titeltje voor mij?


    Change, the only good thing in this world.

    Titel aangepast (van het topic dan ;))


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    -When a witch falls in love.

    -The story behind the green eyed girl.

    -You don't need magic to fall in love.

    -When love takes over.

    -Expect the unexpected.


    Ofzoiets? :'D


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Hiding the heart


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik ben zelf heel slecht in titels. maar ik wil wel je verhaa lezen ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    ik ben zelf heel slecht in titels. maar ik wil wel je verhaa lezen ^^


    ik zal je iets laten weten in je gb ;)


    Change, the only good thing in this world.

    Hiding my feelings


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Green eyes and false tricks


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!