• Ik ga namelijk morgen op survivalkamp(cat)
    Dat word 2 uur fietsen, je eigen tent opzetten, sportactiviteiten doen, en we gaan zelfs op dag 2 een moerastocht doen:O
    Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het klinkt niet goed(krul)

    Stiekem ga ik mijn scream masker mee nemen en mijn ex-vriendje laten schrikken(nerd)

    Maar ik ben bang want op kamp zijn er altijd van die gekken die kinderen vermoorden met kettingzagen enzo(cat)
    Friday the 13th


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Successo


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Lijk me leuk.
    Veel plezier!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hahah liever jij dan ik :'D
    Veel plezier!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zo'n moerastocht valt goed mee. 1 tip; doe slechte kleren aan ;]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Veel succes.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Succes =]

    Hagelslag schreef:
    Hahah liever jij dan ik :'D
    Veel plezier!


    Ja, liever ik dan jij -kuch- (krul)
    Ik zie er zo erg tegen op. Zelfs bij het eten moet je nog in beweging blijven, namelijk hout zoeken voor het kampvuur(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oeeh baah dat heb ik in de 3e klas moeten doen, ik heb er trauma's aan!


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    Oeeh baah dat heb ik in de 3e klas moeten doen, ik heb er trauma's aan!


    Hoezo?:S


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oe klinkt wel heel erg tof. Heb ik ook gedaan met school, buiten die moerastocht dan :Y)(nerd).

    Succes (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Survival kan héél leuk zijn hoor. Ik ken allemaal mensen die dat gedaan hebben met werkweek (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Hoezo?:S


    Het was een hel :3
    Ik wou al niet mee omdat ik mijn klas niet leuk vond toen (had nog al mijn depri periode en de pesters van de 1e en 2e zaten uitgerekend in de 3e bij mij in de klas)...

    1e dag: Lange busreis, uur lopen berg op berg af met al je spullen (koffers en tassen), hout zoeken, zo'n training die het leger ook krijgt, door vieze moder sloten baggeren, tokkelen, vies eten, slapen in een houten hutje waarbij het -12 graden was...

    2e dag: WC hokjes die uit elkaar hangen, 3 uur mountainbiken berg op en berg af, jongen waarbij zijn rem het niet meer doet en tegen een boom rijd en ernstig gewond naar het ziekenhuis moet (gescheurde mild en lever en heeft zo een jaar in het ziekenhuis gelegen hij is serieus een keer bijna overleden), GPS route met een meisje die het wel weet te weten waarbij je uiteindelijk van 2 tot 8 uur 's avonds aan het lopen en zoeken bent terwijl je er in een uur kon zijn, slaapplek maken met een zeiltje, touwtje en vuilniszakken tussen 2 bomen in het bos, stomme leraren, enge spinnen die 's nachts over je heen kruipen

    3e dag: Een gat in de grond waarin je moet plassen en poepen, 7 uur lopen, bergklimmen, abseilen, 2 en een half uur kanoën naar de camping, eindelijk normale tenten, eindelijk normale wc's, eindelijk douches, barbeque-en waar je maag na die dagen amper eten niet meer gewend aan is en dus keihard ziek word

    4e dag: Nog een training die het leger ook krijgt, stomme spelletjes, lange busreis, 6 uur vertraging, eten in een restaurant

    En alle dagen enorme heimwee hebben! De tweede dag heb ik serieus de hele dag gehuilt dat ik naar huis wou, we mochten geen mobieltjes en mp3's mee en na een hele avond zeuren mocht ik van een leraar met zijn mobiel naar huis sms'en maar niet bellen... Alle leraren die zeggen "als je morgen nog zo heimwee hebt mag je naar huis dan zetten we je op de trein naar Nederland" en houden ze zich aan de afspraak? Nee!

    Kortom trauma's aan survival kamp! (:


    dream, dare, fly!

    Succes! :X


    Never say never =)

    I wish you luck. :3


    <3

    Zorg er alleen voor dat je niet ongesteld bent, geen pretje -.-


    No growth of the heart is ever a waste