• Ik irriteer me echt al zo lang aan het feit dat sommige mensen dan arrogant, heel vaag of heel gemeen op een topic reageren en daar dan achter zetten: -mijn mening- ofzo iets? Even serieus, is het niet al duidelijk dat dat jou mening is?

    Zijn er meerdere die dit vinden of zeur ik gewoon teveel? (cat)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 15:43 ]

    Meeste doen dat omdat ze anders meteen gezeik krijgen en zo hopen zo minder gezeik te krijgen. Denk ik


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je hebt ook wel gelijk maar ja, soms is het wel nodig anders word er misschien wel een erger probleem van gemaakt snappie.. Mijn mening :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik kan daar eerlijk gezegd ook niet tegen, raak ik inderdaad geirriteerd van.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    StJimmy schreef:
    Meeste doen dat omdat ze anders meteen gezeik krijgen en zo hopen zo minder gezeik te krijgen. Denk ik


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik kan er niet tegen als iemand een topic plaatst en mensen dan zo super bijdehand en gemeen gaan reageren gewoon om iemand te zieken. Dan denk ik van: Kom op, wat wil je nou? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Blijkbaar is het niet altijd duidelijk, anders voelden die mensen niet de behoefte om dat er telkens bij te vermelden.

    Snap niet wat daar irritant aan is, eigenlijk.


    Here & Now

    Ja haha je bent echt niet de enige.
    als iemand een nutteloos topic aanmaakt, volgenshun.
    zeggen ze zo van : ja, dit topic is dom blablabla.. - mijn mening -

    Like,, reageer dan gewoon niett!


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind dat 'mijn mening' - gedoe altijd zó arrogant overkomen!


    everything, in time

    Ja.. of ze zeggen iets in de trant van, 'vrijheid van meningsuiting' en vervolgens hebben ze wel 't een en ander te zeggen over jouw mening (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Progeny schreef:
    Ik vind dat 'mijn mening' - gedoe altijd zó arrogant overkomen!

    Dat bedoel ik! _O_

    Ik vind heel veel en hou het lekker voor mezelf. :') -lang leve het geen mening hebben en dus geen gezeik krijgen-


    wth.

    Je zeurt teveel (bloos)


    -

    Silmarillion schreef:
    Ja.. of ze zeggen iets in de trant van, 'vrijheid van meningsuiting' en vervolgens hebben ze wel 't een en ander te zeggen over jouw mening (cat)
    dat
    Progeny schreef:
    Ik vind dat 'mijn mening' - gedoe altijd zó arrogant overkomen!

    en dat


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb het net qx gdn maar meestal doe ik het niet,
    maar waarom zeur je daarover?
    dat is juist goed dat ze het erbij zetten.


    Where words fail, music speaks

    Ik doe dat wel eens, ik zag dat sommige mensen dat hier wel eens deden en toen ben ik het er ook bij gaan zetten af en toe (';


    Me so good.