• Nou kijk, het zit zo. Ik heb vandaag 8 maanden met mijn vriendje, maaaar ik wou het uitmaken (is al iets langer zo, ik had tijd nodig over de beslissing die ik zou maken) En dan zul je je vast afvragen waarom. Nou, mijn oma ligt met kankeruitzaaiingen in het ziekenhuis, en dan reageer ik wat kortaf enzo en dan gaat mn vriendje hem helemaal spacen en janken en alles. ik bedoel, het is prima om gevoelig te zijn, maar helloooo? er zijn grenzen hoor!

    En dan zeg ik dat tegen hem (meerdere malen!) en dan zegt hij: 'je hebt gelijk. je oma is ook veel belangrijker dan je klootzakkerige vriendje' en toen.. was ik echt gekwetst voor het eerst sinds tijden. en dat door hem, het persoon waarvan ik het nooit zou en wou verwachten.

    en nu heeft iemand doorgelult dat ik het wou uitmaken, en weetje wie? zijn zus. Zij die me eerst vet goed raad gaf. Ik ben zó boos!
    Sorry, maar dit moest er gewoon uit. Die zus vertrouwde ik al vet lang en vet goed. Ze was mega lief en nu doet ze zoiets, terwijl ze zelfs ouder dan mij is. Dan zou je toch wel iets beters verwachten of niet? -_-


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nouja, het is wel vies van haar maar ze wilt natuurlijk wel het beste voor haar broertje.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Nouja, het is wel vies van haar maar ze wilt natuurlijk wel het beste voor haar broertje.


    Get back motherfuckerz'

    dat is hard, maar je moet er nog goed over na denken. want hij heeft een punt: je oma is familie en hij niet. mijn opa is in december dood gegaan, maar ik hem hem nooit gezegd hoeveel ik om hem gaf. dus maak een goede keuze.
    1: je gaat voor je vriendje en als je oma dood gaat heb je (misschien) spijt dat je haar laatste minuut van haar leven niet gezien hebt omdat je bij je vriendje was.
    of
    2: je kiest voor je oma en je laat je vriendje zitten.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Poseidon schreef:
    Nouja, het is wel vies van haar maar ze wilt natuurlijk wel het beste voor haar broertje.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Poseidon schreef:
    Nouja, het is wel vies van haar maar ze wilt natuurlijk wel het beste voor haar broertje.

    Ik snap ook wel dat je boos bent hoor, maar zoiets zou ik ook voor mijn zusje doen.
    Kijk; jij doet het voor je oma. Zij doet het voor haar broertje. Eigenlijk is het wel een beetje vergelijkbaar.
    En bovendien, misschien voelt hij zich ook wel gekwetst..
    In ieder geval, sterkte met je oma, en succes met je vriendje.


    make cake, not war

    Poseidon schreef:
    Nouja, het is wel vies van haar maar ze wilt natuurlijk wel het beste voor haar broertje.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Volcano schreef:
    (...)

    *gaat verder op elisecullen*
    of 3 je spreekt je vriend eens even de waarheid en hopen dat hij het snapt, misschien kunnen jullie dan allebei bij jou oma zijn?


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    xXStarsssXx schreef:
    *gaat verder op elisecullen*
    of 3 je spreekt je vriend eens even de waarheid en hopen dat hij het snapt, misschien kunnen jullie dan allebei bij jou oma zijn?


    dat lukt dus niet. Kijk het klinkt heel lullig, maar ik dit is mijn 2e oma die nu eraan gaat en hij deed dit eerst ookal. Gevolg: Geen afscheid van oma en maandenlang spijt gevoelens omdat ze heel belangrijk voor me was. Hij wil gewoon mijn 100 procent volle aandacht..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Poseidon schreef:
    Nouja, het is wel vies van haar maar ze wilt natuurlijk wel het beste voor haar broertje.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sowieso zou ik het uitmaken om zoiets kleins, maarja. Ik vind het wel een naaistreek en ik had me er als zus ook niet mee bemoeit, maarja.. Gedaan is gedaan..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Poseidon schreef:
    Nouja, het is wel vies van haar maar ze wilt natuurlijk wel het beste voor haar broertje.

    Ik snap je wel, mijn ex was ook zo gevoelig en ik dacht echt dat ik gek werd en ik heb het uiteindelijk ook uitgemaakt.

    Ik snap ook hoe je je voelt om je oma, want dat heb ik met mijn oom, die ligt ook met kanker met uitzaaiingen in het ziekenhuis en hij is wel like mijn lievelings oom en ik zou zeggen dat je je aandacht wel aan haar moet besteden (doe ik ook met mijn oom want je weet maar nooit weetje..) en ik vind ook dat je vriendje daar rekening mee mag houden want die opmerking van hem slaat nergens op.... en eigenlijk moet je wel een beetje een keuze maken..

    sterkte


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]