• Het was echt zo dom. :x Ik had net thee ingeschonken en ging toen een een boterham met hagelslag/muisjes (zeggen jullie geloof ik in nl?) smeren, maar in plaats van de hagelslag op mijn boterham te doen begin ik hem in mijn thee te kappen. En als ik doorheb wat ik aan het doen ben begin ik te gillen en mijn zusje ook van: 'Wat doe je? Waarom doe je dat?'
    En toen was heel het gezin natuurlijk aan het lachen, en was mijn thee verpest. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    hahaha lol.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    -out-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jaajaaa, dat deed ik van het weekend ook. Ik pak boterham, hagelslag. Zo hup in me melk!! O.o Me vriendin lachen, ik huh, oh kut ik doe hagelslag in me melk hahaha :'D En toen ik het opdronk was ik nog vergeten ook dat het erin zat. :/


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    haha.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Haha, herkenbaar! :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Rickjuh schreef:
    Jaajaaa, dat deed ik van het weekend ook. Ik pak boterham, hagelslag. Zo hup in me melk!! O.o Me vriendin lachen, ik huh, oh kut ik doe hagelslag in me melk hahaha :'D En toen ik het opdronk was ik nog vergeten ook dat het erin zat. :/

    Heb je het serieus opgedronken? :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haha, dat is niet erg slim nee. (':


    everything, in time

    Neh het lag op de bodem, geeelukkig..
    Maar wees niet bang, je bent dus niet de enigste :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Neh het lag op de bodem, geeelukkig..
    Maar wees niet bang, je bent dus niet de enigste :Y)

    Muha 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Geloof me, ik doe wel stommere dingen (:


    Save me from myself.

    Zachary schreef:
    Geloof me, ik doe wel stommere dingen (:

    En nu ben ik nieuwsgierig? xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hagelslag is in Nederland ook gewoon hagelslag 8D
    Ik heb ooit per ongeluk chocomelk in mijn thee gegooit ;x Want ik zou voor iemand anders chocomelk inschenken, en toen, nouja, zat het in mijn thee. En vervolgens nam ik, zonder eerst na te denken en slok thee. Geloof me, dat is geen goede combinatie D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Hagelslag is in Nederland ook gewoon hagelslag 8D
    Ik heb ooit per ongeluk chocomelk in mijn thee gegooit ;x Want ik zou voor iemand anders chocomelk inschenken, en toen, nouja, zat het in mijn thee. En vervolgens nam ik, zonder eerst na te denken en slok thee. Geloof me, dat is geen goede combinatie D:

    Ik dacht dat jullie het anders noemden. (:
    Chocomelk met thee klinkt inderdaad vies. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    hahaha


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nee, muisjes zijn die wit-roze of wit-blauwe ronde dingen, haha.

    Dat heb ik gelukkig nog nooit gedaan, haha. Maar ik doe altijd eerst mijn eten en dan mijn drinken.


    To live would be an awfully big adventure