• Je wilt niet weten hoe hard ik momenteel baal. Serieusly. -.-

    Nougoed, even uitleggen dan maar. Een tijdje geleden ben ik, zoals nog enkele anderen hier op Quizlet, naar Tilburg gegaan voor de nieuwe videoclipopnames van Destine. Heel leuk blabla, maar ik woon in Antwerpen, dus het was zeg maar niet meteen in de buurt. Ook ga ik in december, speciaal voor hen, naar Breda, aangezien ze bijna nooit in België komen. Als ze dan eens naar hier komen, is het vet ver weg of kan ik er niet heen.

    Maargoed. TMF StressFactor is dus een initiatief dat 'rock'festivalletjes naar Belgische scholen brengt. Destine doet er dus aan mee en komt naar de school Mater Dei in Brasschaat.

    En waar zit ik op school? Juist ja, Sint-Michielscollege in Brasschaat! Mater Dei is serieus tien minuten fietsen, als het niet minder is, gvd. |:

    En het is tijdens de schooluren, dus ik kan er ook niet gewoon even langs gaan.

    Like, dan steek je heel de tijd de grens over voor een band, komen ze ongeveer naast je huis een concertje geven, kun je er niet heen!

    Grmbl. :((


    Spijbelen? (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben het helemaal eens met Reassurance.


    It's time to be happy again.

    Kan je er op één of andere manier toch niet naartoe gaan? Spijbelen? Ik weet het: "Dat mag niet!". Maar voor zo'n situatie zou ik dat doen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Reassurance schreef:
    Spijbelen? (nerd)

    You don't know my scholio. (krul)

    Teringstrenge Katholieke snobschool, spijbelen is zo goed als onmogelijk en als je het je toch lukt, komen ze erachter en word je van school gekickt. :Y)

    Mensen, spijbelen is absoluut geen optie in mijn school. Echt niet. (krul)

    Spijbelen! :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    No optionnnn. (krul)

    Prodigy schreef:
    (...)
    You don't know my scholio. (krul)

    Teringstrenge Katholieke snobschool, spijbelen is zo goed als onmogelijk en als je het je toch lukt, komen ze erachter en word je van school gekickt. :Y)

    Meld je ziek, of naja laat je moeder je ziek melden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zorg dat je morgen nog naar die andere school kunt verder studeren :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    NYC schreef:
    (...)
    Meld je ziek, of naja laat je moeder je ziek melden.

    M'n moeder doet dat nooit voor me en als je je ziek meldt, bellen ze om de paar uur naar je huis om te controleren of je echt wel ziek thuis zit. (krul)

    As said before, spijbelen of iets dergelijks, is absoluut geen optie. :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    You don't know my scholio. (krul)

    Teringstrenge Katholieke snobschool, spijbelen is zo goed als onmogelijk en als je het je toch lukt, komen ze erachter en word je van school gekickt. :Y)

    *maakt gezicht vochtig, kijkt zielig en maakt voorhoofd warm* "oh mevrouw ik ben echt niet lekker, ik ga naar huis" *kuch kuch hoest* "ik ben ziek" *sip gezicht*

    :Y)


    -

    Prodigy schreef:
    (...)
    M'n moeder doet dat nooit voor me en als je je ziek meldt, bellen ze om de paar uur naar je huis om te controleren of je echt wel ziek thuis zit. (krul)

    As said before, spijbelen of iets dergelijks, is absoluut geen optie. :')

    ohh wat een *piep* school!


    -

    Prodigy schreef:
    (...)
    M'n moeder doet dat nooit voor me en als je je ziek meldt, bellen ze om de paar uur naar je huis om te controleren of je echt wel ziek thuis zit. (krul)

    As said before, spijbelen of iets dergelijks, is absoluut geen optie. :')

    Wat een kut school zeg ;x Stelletje no lifers de hele tijd gaan controleren.
    Maar aan iemand vragen of die een briefje schrijft dat je dan naar de tandarts moet ofzo en dan is dan heel toevallig dat concert en dan ga je daarna weer terug.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Prodigy schreef:
    (...)
    M'n moeder doet dat nooit voor me en als je je ziek meldt, bellen ze om de paar uur naar je huis om te controleren of je echt wel ziek thuis zit. (krul)

    As said before, spijbelen of iets dergelijks, is absoluut geen optie. :')


    Wat een belachelijk gedoe o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh, dat heb ik ook op school gehad. Ik was er met tegenzin vanwege de drukte. Maar je kunt sowieso niet binnen. De leerlingen van die school krijgen een armbandje waardoor je kunt zien wie op die school. Heb je geen armbandje, kom je niet binnen.
    (Ik snapte de uitleg niet echt, dus ik hoop dat ik een soortvan antwoord heb gegeven (krul))


    All this dampness is damp.