• Je wilt niet weten hoe hard ik momenteel baal. Serieusly. -.-

    Nougoed, even uitleggen dan maar. Een tijdje geleden ben ik, zoals nog enkele anderen hier op Quizlet, naar Tilburg gegaan voor de nieuwe videoclipopnames van Destine. Heel leuk blabla, maar ik woon in Antwerpen, dus het was zeg maar niet meteen in de buurt. Ook ga ik in december, speciaal voor hen, naar Breda, aangezien ze bijna nooit in België komen. Als ze dan eens naar hier komen, is het vet ver weg of kan ik er niet heen.

    Maargoed. TMF StressFactor is dus een initiatief dat 'rock'festivalletjes naar Belgische scholen brengt. Destine doet er dus aan mee en komt naar de school Mater Dei in Brasschaat.

    En waar zit ik op school? Juist ja, Sint-Michielscollege in Brasschaat! Mater Dei is serieus tien minuten fietsen, als het niet minder is, gvd. |:

    En het is tijdens de schooluren, dus ik kan er ook niet gewoon even langs gaan.

    Like, dan steek je heel de tijd de grens over voor een band, komen ze ongeveer naast je huis een concertje geven, kun je er niet heen!

    Grmbl. :((


    Je wordt van school gekickt als je spijbelt? Wow, dat is dan geen school voor mij, haha.


    It's time to be happy again.

    Ik zit nog steeds gevangen in zo'n school..

    Ik weet ook niet wat je moet gaan doen, het spijt me erg..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Prodigy schreef:
    No optionnnn. (krul)

    En als je nu zegt dat je ziek bent? En zelf een briefje schrijft uit naam van je oma, omdat je ouders laat moesten werken? Een jongen uit mijn klas (Sint-jan, Westmalle, ook te streng) heeft dat een jaar lang gedaan, met succes.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Zeg dat je naar de dokter moet? Dan kunnen ze je ook niet controleren en als je moeder dan een briefje schrijft.. Anders heb ik echt geeen idee. Ik vind het wel heel kut voor je trouwens! ;o

    Wij hebben dat 2 jaar geleden bij ons op school gehad.:') & dat valt tegen voor u.


    I need you like a heart needs a beat

    NYC schreef:
    (...)
    Wat een kut school zeg ;x Stelletje no lifers de hele tijd gaan controleren.
    Maar aan iemand vragen of die een briefje schrijft dat je dan naar de tandarts moet ofzo en dan is dan heel toevallig dat concert en dan ga je daarna weer terug.

    Dan moet je met een briefje van de tandarts terugkomen als bewijs. :Y)

    Sid schreef:
    (...)
    En als je nu zegt dat je ziek bent? En zelf een briefje schrijft uit naam van je oma, omdat je ouders laat moesten werken? Een jongen uit mijn klas (Sint-jan, Westmalle, ook te streng) heeft dat een jaar lang gedaan, met succes.

    Nou ik ben zeg maar ooit eens betrapt op spijbelen, dus al die trukjes werken niet, want ze houden me heel hard in het oog. :')

    Wij hadden dit jaar Stressfactor ook op school (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Spijbel? Wanneer komen ze naar die school? Ik wil ook! (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    Spijbel? Wanneer komen ze naar die school? Ik wil ook! (krul)

    30 september. (krul)

    Prodigy schreef:
    (...)
    30 september. (krul)


    Hahah, tot dan in Brasschaat dan! (doeg) Gha, nee. Ik hoop dat wij dan toevallig een vrije dag hebben ofzo. Het zal echt typisch zijn dat we de volgende dag vrij hebben. Écht!


    Some people make the world special just by being in it

    Waarom vertel je de directeur niet de waarheid? Dat je er dol graag naar toe wilt?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heet die school serieus Mater Dei... moeder godin -ufzo- :'D
    Ik heb Destine laatst nog live gezien op Robles Rock. Ik kende ze alleen nog van naam, zijn best wel goed ;o ! En een van die zangers stond bij het optreden van Only Seven Left vlak achter ons in het publiek. Allemaal meiden om ons heen vet blij :'D
    Maar da's best wel heel erg kut! Spijbelen is dus een optie... Eehm, misschien kun je aan school vragen of je erheen mag, omdat je heel erg fan bent....? -ik weet het niet x__x -
    Wat ElLieno zegt.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 15:10 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Lucifer schreef:
    Heet die school serieus Mater Dei... moeder godin -ufzo- :'D
    Ik heb Destine laatst nog live gezien op Robles Rock. Ik kende ze alleen nog van naam, zijn best wel goed ;o ! En een van die zangers stond bij het optreden van Only Seven Left vlak achter ons in het publiek. Allemaal meiden om ons heen vet blij :'D
    Maar da's best wel heel erg kut! Spijbelen is dus een optie... Eehm, misschien kun je aan school vragen of je erheen mag, omdat je heel erg fan bent....? -ik weet het niet x__x -
    Wat ElLieno zegt.

    Haha, ja serieus Mater Dei. :'DDD

    En nou, er is eigenlijk écht geen optie om er heen te kunnen. Dus ik baal nu gewoon heel hard. :')

    Als eerste zou ik naar de school bellen waar ze komen optreden. Als je niet zo naar binnen kunt lopen kan je namelijk uitleggen dat je echt superfan bent van Destine en dat je er alles voor over hebt. Bied desnoods de toegangsprijs te betalen.

    Daarna zou ik het toch aan je moeder of vader vragen. Zeggen ze nee moet je jezelf afvragen wat je er voor overhebt om Destine te zien. Spijbelen en de consequenties ondergaan?


    it's so empty living behind these castle walls