• De stelling van vandaag luidt:
    Men zou meer leerrijke programma's op televisie moeten laten zien.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ecstasy schreef:
    Nee, we leren al genoeg op school. Er moet ook tijd zijn om je gewoon te kunnen vermaken zonder dat het meteen weer leerzaam is, vind ik dan. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oneens.
    Je hebt al school, en anders heb je nog National Geographic, Animal Planet.. etc.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nouja, leerzaam... In ieder geval wat minder onnozele programma's, zoals bijv. Fairly Odd Parents ofzo. Dat slaat echt nergens op. (': Laten ze maar wat meer programma's maken die ook echt de moeite waard zijn.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Eens. Maar dan geen boring leerprogramma's please! Liever bv iets grappigs maar dan tegelijkertijd ook een beetje leerzaam ofzo. But as long as they don't overdo it ^-^


    Time you enjoyed wasting was never really wasted <3

    Nee, als je wat wilt weten, moet je het maar googlen...


    I'm not ready to let go cause then I'd never know what I could be missing

    Yukari schreef:
    Ik denk dat er genoeg leerrijke programma's zijn.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Leerzame programma's verkopen niet, of ze moeten heel leuk ingericht zijn. En dat zijn ze vaak niet. Sensatie, spanning, soaps, dat verkoopt en dáár kijken mensen naar. Dus al zou je leerzame programma's op tv doen, dan denk ik dat de kijkcijfers er niet beter op worden en daar draait het uiteindelijk allemaal om.


    FML

    Volgens mij leer je van normale programma's ook al heel veel hoor. Van Engelse programma's leer je engels (en ja, zelfs met ondertiteling), en je woordenschat wordt groter..?


    Never say Never

    oneens.
    Er zijn genoeg leerrijke programmas... Men moet zelf beslissen als ze er naar wille kijke .


    O gutt, pleaseee niet Ö


    How y'all doin'?

    Oneens, daar hebben we school al voor.


    it's so empty living behind these castle walls

    Oneens, we leren nu al genoeg op tv hoor. Er zijn heel wat dingen die ik weet dankzij tekenfilms.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee dankje.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nee school is al erg genoeg -.- en er zijn wel genoeg leerrijke programma's op tv


    Miracle!!

    Oneens


    -