• [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 12:57 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    GaGaLove schreef:
    ik ga ook naar de eerste dus heb ik een vraag erbj, is die tas dan niet veelstezwaar? want je moet toch best veel boeken meenemen of niet dan, ik moet pas 7 september en ik heb nog niet alles ofzo.


    De boeken die je na de middagpauze nodig hebt, kun je in je kluisje doen. Dan wissel je in de middagpauze je boeken, dat duurt hooguit 5 minuten. Als ik jou was, zal ik wel al je boeken mee naar huis nemen. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Katniss schreef:
    Die neem je als het goed is gewoon mee elke les in enzo.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    wij mogen hem overal laten.
    zolang je in de lessen je boeken maar bij je hebt.
    en ik leg hem in de pauze altijd ergens in de gang neer. eenkeertje was die toen verdwenen en vond ik hem terug in de jongens wc., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn schooltas zit zowat aan m'n rug vast .___.
    En alle onnodige boeken stop ik altijd in m'n kluisje en als ik er geen huiswerk voor heb blijven ze daar ook >.< Dus zwaar is m'n tas zelden x3


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Zaitsev schreef:
    Bij mij was het zo dat je die telkens meeneemt naar je lessen met de boeken, maar wanneer het lokaal wordt afgesloten voor pauze en je daarnq nog een uur hebt, kun je hem laten liggen.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Ik ben mijn schooltas standaard kwijt, echt waar. Tenzij je er niks belangrijkers in hebt zitten dan boeken kan je dat ding gerust ergens rond laten slingeren.


    It's time to be happy again.

    Bij ons moet je die overal naar mee nemen. Alleen in de pauze's moet je hem op een groot rek zetten, die geschikt is volgens jaar, dat in de overdekte -binnenzaal- staat. Wel handig en er is altijd iemand die kijkt dat er wel niets uit boekentassen word gehaald van iemand anders.

    Maar veel succes op de eerste schooldag!!


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Je moet 'm eigenlijk bijhebben, ivm. je boeken. Tenzij je een relaxte leraar heb. En als het goed is heb je een kluisje, dus tijdens je pauzes kan je 'm daar laten.
    Good luck at your first year. (:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 23:59 ]


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.