• en dan niet limewire -want daar krijg je veel te snel virussen van :3-

    dus wie heeft iets goeds :3
    maar dan wel zo, dat je niet virussen krijgt/helemaal niet snel?

    -ja ik word het zat om alles van youtube af te halen x'D-

    Bearshare; Veilig, legaal en geen virussen. Je moet alleen wel lang zoeken voordat je een goede versie van het liedje dat je zoekt hebt gevonden.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zoek meestal mijn muziek op via 4shared of Megaupload ofzo. :3


    Let the Night embrace you

    Ik download altijd muziek op www.aimini.net dan hoef je alleen maar een account aan te maken en het liedje dat je wil in te typen en dan kun je het zo downloaden. Veel makkelijker :'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik gebruik al enkele jaren soulseek je kan met dat programma hele cd's downloaden als iemand hem voledig heeft maar ook losse nummers en zeldzame muziek ga je vlugger vinden

    http://www.slsknet.org/


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Frostwire. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bearshare is dikke brol.
    Als je Norton Antivirus koopt, heb je nergens last van bij Limewire. Ik heb nooit virussen :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Purgatory schreef:
    Ik gebruik al enkele jaren soulseek je kan met dat programma hele cd's downloaden als iemand hem voledig heeft maar ook losse nummers en zeldzame muziek ga je vlugger vinden

    http://www.slsknet.org/

    Gebruikte ik ook toen LimeWire niet ging, dat is een erg goed progamma :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik gebruik altijd frostwire. Die vind ik echt goed. :Y)

    Frostwire. Precies hetzelfde idee als Limewire, maar dan zonder virussen en veel veiliger/beter voor je pc enzo (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik gebruikte altijd limewire, en heb daar nooit geen problemen mee gehad. Vond het altijd wel een goed programma. Zorg gewoon voor een goede virusscanner, zorg dat alles gescant word en dat jij bestlist wat dat programma doet, en niet alles automatisch zetten. Maar dat moet je bij alle programma's doen.

    Ik gebruik altijd limewire!
    Nog nooit een virus.
    Ik kan soms alleen geen dingen vinden.
    Als je idd gewoon een goede scanner hebt, dan is 't volgens mij geen probleem.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb daar een site voor. Video2mp3 ofzo, daar kun je filmpjes van youtube converteren. En normaal krijg je daar geen virus van.


    All this dampness is damp.

    Reassurance schreef:
    Frostwire. Precies hetzelfde idee als Limewire, maar dan zonder virussen en veel veiliger/beter voor je pc enzo (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    4shared of Shareaza.