• Ja en weetje waarom?
    Ik las net zo'n topic over hoe oud iedereen was toen diegene hun eerste zoen kregen, en veel die het nog niet hadden gehad zich ervoor schaamden, wat totaal niet nodig is. Ik heb een vriendin die 17 is en nog nooit heeft gezoend en ik ben daar toch trots op, vooral omdat iedereen om haar heen dat al wel heeft gedaan maar zich daardoor niet laat dwingen om de eerste de beste op de bek te pakken, daar heb ik nou respect voor, want er zijn er genoeg die met iemand zoenen omdat ze er anders 'niet bij horen' dat is nog eens een domme reden om zoiets te doen.

    En dit wou ik even zeggen ^^

    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Awh dat is idd iets om trots op te zijn, ik kreeg mijn eerste kus op me 15e :x maar die vriend had ik toch wel 2,5 jaar =3

    Wat @Amyblaise zegt, dat is iets om trots op te zijn vind ik. Ik heb mijn eerste echte zoen ook nog niet gehad maar ik ben ook nog maar 14 :')


    you're my favourite part of the day ~

    Ik vind het eigenlijk niet iets om trots op iemand voor te zijn (krul) Maar zo denk ik.


    -

    Princeton schreef:
    Wat @Amyblaise zegt, dat is iets om trots op te zijn vind ik. Ik heb mijn eerste echte zoen ook nog niet gehad maar ik ben ook nog maar 14 :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Lol, ik schaamde me er juist voor dat ik zo vroeg daarmee was, mede door mijn familie aan Filippijnse kant. Maar nu heb ik er schijt aan. Het was een zalig moment dat ik niet over had willen doen, ook al was ik dan 13.

    Mijn vriendin van 18 - bijna 19 - heeft ook nog nooit gezoend. Iedereen doet het in zijn eigen tempo en het is inderdaad een heel goeie zaak als iemand zich niet laat opdringen. Het moet goed en niet opgejaagd of whatsoever voelen, op het moment dat jij er klaar voor bent. Dat het voor de een 13 en voor de ander 20 is, maakt niks uit :]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 16:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb ik ook.
    Oké, ik ben 14. Maar toch, al mijn vriendinnen hebben al gezoend, of meer gedaan dan dat. Ik nog helemaal niets.
    Alleen een kus op de wang, maar dat was gewoon een impuls.
    Laatst zei een vriendin: 'Heb jij al eens gezoend?' Ik: 'Nee.' 'Hoe kan dat!?'
    Tja.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je hebt nu welgeteld twee vriendinnen van zeventien die nog nooit gezoend hebben. (krul)

    Ik kijk soms wel op naar mensen die wachten tot ze écht zeker zijn of ze er klaar voor zijn. Maar ik schaam me soms wel, ik ben de enige in mijn vriendengroep die nog geen verkering heeft gehad. Ook al hoor ik me er niet voor te schamen, ik voel me zo.. alleen. x'D Maar oké, ik ben 13. Dus ik kan nog wel wachten. (krul)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 16:12 ]


    All this dampness is damp.

    Prodigy schreef:
    Je hebt nu welgeteld twee vriendinnen van zeventien die nog nooit gezoend hebben. (krul)

    Jaaaaaa. Respect dude -boks-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Genius schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet iets om trots op iemand voor te zijn (krul) Maar zo denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    3 van mijn vriendinnen, 2 17 en 1 16 hebben ook nog niet gezoend.
    Mijn eerste echte zoen was op mijn 16 met mijn vriendje die ik nu nog steeds heb.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat is inderdaad iets om trots op te zijn. En wat is er nu zo erg om voor je 17e niet gezoend te hebben? Ieder op z'n tijd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hush schreef:
    (...)
    Jaaaaaa. Respect dude -boks-

    -boks terug-

    Ik vind het ook goed van die vriendin dat ze zich niet laat opjagen door de mensen om haar heen. Ik ken wel van die mensen die een jongen nemen, gewoon omdat ze een vriendje willen hebben, helemaal niet omdat ze er ook daadwerkelijk verliefd op zijn. Dat vind ik écht zielig.


    Beeeeeeeesje :-)

    ach ja,
    misschien als iemand die niet echt zo knap is ofzo heel romantisch doet zou ik zo op hem vallen en wel willen zoenen hoor! ja ok ik ben pas 12 dus zo bedoel ik het ook weer niet dringend. maar je 1e zoen moet niet met iemand zijn die je totaal haat natuurlijk ofzo.


    You are the dream. I am the dreamer.