• Sorry ik moet dit even kwijt, zeiktopic, I know.

    Dus, een "vriend" van me en ik zijn een tijdje terug naar een auditie gegaan. Ik was enorm zenuwachtig en lag er de eerste ronde uit, maar hij ging wel door.

    Nu is er binnenkort weer zo'n auditie, en die gast zou mij een bepaald dansje die in die auditieronde voorkwam leren. Zegt hij nu ineens doodleuk via Facebook dat hij toch wel denkt dat ik ga falen en dat hij daarom mij dat dansje ineens niet meer wil leren. Terwijl ik gvd degene was die hem mee naar die auditie heeft genomen terwijl hij maar zat te zeiken dat "hij het niet kon" etc etc. en ik hem er daar bovenop heb gepraat! We hebben toen notabene nog tegen elkaar gezegd dat je nooit moet luisteren naar mensen die niet in je geloven.

    Ik zit hier nu gewoon te janken, ik vind dit zo erg.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ars moriendi

    Nou fijn...
    Wat zijn mensen toch weer aardig zeg...
    *Sarcasme heerst hier*


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat een rotzak, knuffel girly ! (K)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Wat een rotstreek :(
    Maar zo zie je maar weer wie je echte vrienden zijn. Dus ik zou hem maar keihard laten vallen, voor hem tien andere toch? :)
    Sterkte (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.



    Dat is echt rot meid.. Echte vrienden zouden zoiets niet doen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    wat een klootzak zeg.
    I know the feeling.
    ik had hetzelfde met een zogenaamde vriendin die ik op een site ontmoette en die een tijdje lang wel elke dag tegen me zat te zeiken. Toen ik haar iets simpels meedeelde wat me dwarszat, begon ze van jij dit en jij altijd dat.
    Nou leuke ''beste vriendin''.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 22:35 ]


    -

    Ik weet niet goed wat zeggen, behalve dan dat dat echt vreselijk suckt, dus dan maar ook een knuffel van mij.



    If we had not a soul, music would have created it.

    Wow, dat is echt rot van hem. D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dankjullie wel, dat helpt echt <3 .

    Yep, mijn beste vriendin steunt hem ook nog.


    ars moriendi

    nerveus schreef:
    Wat een rotstreek :(
    Maar zo zie je maar weer wie je echte vrienden zijn. Dus ik zou hem maar keihard laten vallen, voor hem tien andere toch? :)
    Sterkte (flower)


    Pass the damn ham, please.

    JUKEB0X schreef:
    Ik weet niet goed wat zeggen, behalve dan dat dat echt vreselijk suckt, dus dan maar ook een knuffel van mij.



    Tell me about it, stud.

    Ik zou een schuine grijns hebben en zeggen dat hij de klere kan krijgen en naar de hel mag lopen :]. Lucht op.
    Hoewel ik in jouw geval hetzelfde zou doen, probeer jezelf alsnog hierboven te zetten. Met een beetje mazzel gaat hij keihard onderuit op het podium en gaat ie bij jou lopen janken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ik zou een schuine grijns hebben en zeggen dat hij de klere kan krijgen en naar de hel mag lopen :]. Lucht op.
    Hoewel ik in jouw geval hetzelfde zou doen, probeer jezelf alsnog hierboven te zetten. Met een beetje mazzel gaat hij keihard onderuit op het podium en gaat ie bij jou lopen janken.

    Ja, laten we het hopen, hij is echt een arrogante eikel. Thanks <3


    ars moriendi

    Zo zie je de ware aard van het beestje.


    Til hug og blod.

    Van je vrienden moet je het hebben. Het is echt een rotstreek van hem. :/


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Omerta schreef:
    Zo zie je de ware aard van het beestje.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.