• Een vis vangen en daarna weer terug gooien? Waar is dat het nut van? Je doet dat beestje alleen maar pijn. Ik snap dat niet hoor, leg me dat eens uit.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet het ook niet, ik doe het ook amper.


    your eyes are like stars in the night.

    Laatst waren we in park en ik zag mensen vissen and guess what? Ik dacht net hetzelfde...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het leuk, het voelt gewoon leuk om te weten dat je een visje hebt gevangen (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik vind het leuk, het voelt gewoon leuk om te weten dat je een visje hebt gevangen (:

    Aan een haakje uit het water hebt gesjord? o.O dat kan toch niet leuk voelen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het is nouw gewoon leuk =/
    Moeilijk uit teleggen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    In andere landen vissen ze meestal om het op te eten :''D. Hier is het anders XD

    Ik vind het zielig. Je gaat een puppy toch ook geen zwaard door z'n gehemelte rijten? =|


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik vind het de meest achterlijke sport die je kan bedenken, sorry dat ik het zeg. Ik vind het alleen maar zielig voor die beestjes. Ga dan wat anders doen als hobby ofzo.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 16:27 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is net als bont..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Reassurance schreef:
    Ik vind het de meest achterlijke sport die je kan bedenken, sorry dat ik het zeg. Ik vind het alleen maar zielig voor die beestjes. Ga dan wat anders doen als hobby ofzo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    amorevampiro schreef:
    Dat is net als bont..



    idd


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Reassurance schreef:
    Ik vind het de meest achterlijke sport die je kan bedenken, sorry dat ik het zeg. Ik vind het alleen maar zielig voor die beestjes. Ga dan wat anders doen als hobby ofzo.


    Zo denk ik er nou ook over.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Reassurance schreef:
    Ik vind het de meest achterlijke sport die je kan bedenken, sorry dat ik het zeg. Ik vind het alleen maar zielig voor die beestjes. Ga dan wat anders doen als hobby ofzo.

    Vissen kunnen me niet zoveel schelen eigenlijk (krul) Maar ik haat het sport vissen want het is zó saai..


    -

    Reassurance schreef:
    Ik vind het de meest achterlijke sport die je kan bedenken, sorry dat ik het zeg. Ik vind het alleen maar zielig voor die beestjes. Ga dan wat anders doen als hobby ofzo.


    eigenlijk kan je het niet eens een sport noemen, vind ik:X

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 16:55 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."