• Ik mag binnenkort kiezen of ik Judo of Karate ga doen... Ik heb vroeger een paar gratis lessen Judo gehad en vond het geweldig, ook mijn neef heeft me van alles geleerd op Judo gebied en als we op school met gym Judo gingen doen deed ik altijd mee terwijl ik een stronthekel heb aan gym en normaal altijd smoesjes had (A)

    Nu zijn mijn vragen:
    - Wat is leuker Judo of Karate en wat is nou precies het verschil?
    - Kan je nog met Judo of Karate beginnen als je 18/19 bent?
    - Hebben jullie Judo of Karate gedaan, zo ja kan je er wat over vertellen hoe je het vond etc.?

    En natuurlijk de vraag: Wat zal ik moeten kiezen, Judo of Karate want ik vind het beiden enorm leuk...

    (:


    dream, dare, fly!

    Ik heb één les Karate gevolgd en in de helft moest ik aan de kant gaan zitten. Zwaar is dat!


    Let the Night embrace you

    Ik denk dat karate een grotere uitdaging vormt dan judo. En als je ooit aangevallen wordt is karate effectiever.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Judo vind ik niks aan, maar karate ook niet (nerd)


    -

    Karate lijkt mij vetter ^-^


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zijn er geen oefendagen? Dan kun je eens zien welke van de twee je het leukst vindt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb geen idee ;o


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Blessed schreef:
    Zijn er geen oefendagen? Dan kun je eens zien welke van de twee je het leukst vindt.


    Ja daar zat ik ook naar te zoeken maar kon niks vinden... Mijn ouders zeiden wel dat er rond september vaak van die kijkdagen zijn dus dat ga ik ook ff in de gaten houden (:


    dream, dare, fly!

    Demoon schreef:
    Ik heb één les Karate gevolgd en in de helft moest ik aan de kant gaan zitten. Zwaar is dat!


    Wat moest je allemaal doen dan? (:


    dream, dare, fly!

    Karate.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    karate leer je meer trappen, en stompen enzo bij judo leer je meer hoe je iemand heel makkelijk kan omleggen enzo. ik vind jiu jitsu persoonlijk een super leuke vechtsport! daar leer je allemaal super gemene trucjes die erg handig ook zijn XD

    moll schreef:
    karate leer je meer trappen, en stompen enzo bij judo leer je meer hoe je iemand heel makkelijk kan omleggen enzo. ik vind jiu jitsu persoonlijk een super leuke vechtsport! daar leer je allemaal super gemene trucjes die erg handig ook zijn XD


    Aah zoals wat voor trucjes? -geinteresseert- (:


    dream, dare, fly!

    Karate

    Vitaly schreef:
    Karate


    Okey waarom? :9~


    dream, dare, fly!

    ik


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    zou


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art