• Ja, datte ja. Daar vind ik dus persoonlijk niets aan. Ik heb wel een account enzo, maar veel doe ik er niet meer en ik snap het amper.
    Nu zie ik dus dat mijn vriendje helemaal actief is op Facebook ineens & dat vind ik zó niet bij hem passen. Echt de popi jopi aan 't uithangen is hij daar. God, ik kan er niet tegen. :x Zo is hij helemaal niet.
    Ik heb ook een beetje sceptisch gereageerd op een post van 'm.
    Vinden jullie me nu aanstellerig of een bitch? :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Misschien wel een beetje overdreven, als hij dat leuk vindt, waarom zou je hem daar dan bij dwars zitten? (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind ergens dat je wel gelijk hebt. Maar als hij zich daar thuis voelt, moet je dat zo laten.
    Zelf vind ik ook niets aan facebook, heb het niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rooftops schreef:
    Misschien wel een beetje overdreven, als hij dat leuk vindt, waarom zou je hem daar dan bij dwars zitten? (:

    Omdat ik het zó dom vind en ik daardoor echt op hem afknap. x'D Ik kan je niet vertellen hoe dom ik het vind als je op hyves of facebook zet wat je precies gaat doen en welke afspraak je precies hebt. Je kent mijn afkeer niet :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    haat aan Facebook (cat)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    LikeDiamonds schreef:
    haat aan Facebook (cat)

    En mijn vriendje. (N)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Facebook saai.
    netlog is saai geworden.
    Twitter oook saai geworden.
    Quizlet geweldig.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik doe niet mee aan Facebook, de dag dat ik dat zal aanmaken ligt nog heel ver voor me. (krul)
    Ah nou, ik vind je geen bitch en geen aanstelster. Want zoals je zegt, en jij kent hem toch wel goed hea, past dat niet bij hem en daar zal je vast juist in zijn en ik kan begrijpen dat je er niks aanvindt als hij alles wat hij doet openbaar zet.
    Dat wou ik even kwijt si.

    Jacknife schreef:
    Ik doe niet mee aan Facebook, de dag dat ik dat zal aanmaken ligt nog heel ver voor me. (krul)
    Ah nou, ik vind je geen bitch en geen aanstelster. Want zoals je zegt, en jij kent hem toch wel goed hea, past dat niet bij hem en daar zal je vast juist in zijn en ik kan begrijpen dat je er niks aanvindt als hij alles wat hij doet openbaar zet.
    Dat wou ik even kwijt si.

    Haha lief van je :'D
    Ik heb kippenvel omdat ikzo walg. Jezus, ik spoor niet. Ik vind het zoo afschuwelijk :| Als hij zo doorgaat verwijder ik mn eigen facebook account. Dan hoef ik er niks mee te maken te hebben :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind je geen aansteller :3 Als ie normaal nooit zo doet slaat het gewoon nergens op.

    Ik heb ook facebook, maar ik gebruik het nooit. Alleen om dingen van anderen te checken eigenlijk haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Haha lief van je :'D
    Ik heb kippenvel omdat ikzo walg. Jezus, ik spoor niet. Ik vind het zoo afschuwelijk :| Als hij zo doorgaat verwijder ik mn eigen facebook account. Dan hoef ik er niks mee te maken te hebben :'D

    Drastische maatregelen dan, kind toch.
    Maar ik kan er helemaal inkomen dat je dat hebt en dat je het helemaal niks vindt. Ik heb dan geen vriendje, maar ik weet van mijn zus dat een deel van mijn vriendinnen dat ook doen en als ik dat dan hoor krijg ik er ook al iets van. 0o
    Ik weiger dat echt aan te maken. (cat)

    Ik vind Facebook echt veel fijner/leuker/sneller dan Hyves. =P Ik vind Hyves kut.

    Jacknife schreef:
    (...)
    Drastische maatregelen dan, kind toch.
    Maar ik kan er helemaal inkomen dat je dat hebt en dat je het helemaal niks vindt. Ik heb dan geen vriendje, maar ik weet van mijn zus dat een deel van mijn vriendinnen dat ook doen en als ik dat dan hoor krijg ik er ook al iets van. 0o
    Ik weiger dat echt aan te maken. (cat)

    Dat bedoel ik!
    Op hyves heb je dan: Wie, wat, waar en sommigen zetten zelfs hun tandartsafspraken daarin. Ik bedoel: KOM OP. Niemand wil weten dat je naar de tandarst gaat joh o.o Als jeroen dat gaat doen, oh, ik kill hem.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Facobook is ook zó lame, ik heb het wel maar alleen omdat iemand me dan ging toevoegen als vriend en dat wou ik x'D
    Maar stiekem vind ik wel dat je een beetje overdreven reageert, maar een aansteller ben je niet en zeker geen bitch! (krul)


    -

    Rooftops schreef:
    Misschien wel een beetje overdreven, als hij dat leuk vindt, waarom zou je hem daar dan bij dwars zitten? (:


    Inderdaad. Wie weet denkt hij wel hetzelfde over Q. (':

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 21:59 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Inderdaad. Wie weet denkt hij wel hetzelfde over Q. (':

    Hij weet niet dat ik op Q zit.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.