• We zijn op zoek naar nieuwe beta-readers!!

    Meer info op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Aanmelden kan t/m donderdag 2 september 23u59...

    Vervolgens zullen de mods nieuwe beta's selecteren uit de aanmeldingen.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 12:25 ]


    Dit is mijn signature...

    Courtesan schreef:
    (...)

    Of twee (nerd)

    1,5

    Deal or No Deal? (nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Eigenlijk is dat inderdaad handiger, dat de betá's de betá-aanvragen doen en de mods de mod-aanvragen. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Hoeveel aanmeldingen waren er eigenlijk? *nieuwsgierig*


    I am an idiot, I move.

    Cornflakes schreef:
    (...)
    1,5

    Deal or No Deal? (nerd)


    Deal!

    -sorry mods, voor het offtopic gaan ;x-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bashuan schreef:
    Hoeveel aanmeldingen waren er eigenlijk? *nieuwsgierig*


    Veel ='D Ik kon niet zien hoeveel het er waren, maar ik ben er een aardig lange tijd mee bezig geweest.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja dat is wel zo. Maar ik denk ook wel dat er een paar zijn die het leuk zouden vinden als hun vrienden ook een paars kleurtje krijgen. No offence hoor.


    op die manier kun je ook zeggen dat een mod ervoor zou kunnen zorgen dat een vriendje van hun een leuk kleurtje krijgt, schiet niet echt op dan of wel? beetje vertrouwen hebben :)

    Hel schreef:
    (...)

    op die manier kun je ook zeggen dat een mod ervoor zou kunnen zorgen dat een vriendje van hun een leuk kleurtje krijgt, schiet niet echt op dan of wel? beetje vertrouwen hebben :)


    Nouja, mods zijn niet voor niets mods, die zijn een stuk serieuzer in dat soort dingen. Al gok ik dat enkele toch voor hun vrienden zouden gaan hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja dat is wel zo. Maar ik denk ook wel dat er een paar zijn die het leuk zouden vinden als hun vrienden ook een paars kleurtje krijgen. No offence hoor.


    Het gaat sowieso om de kwaliteit van de aanmeldingen. Één persoon voor kan iemand nog geen béta maken.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 16:00 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nouja, mods zijn niet voor niets mods, die zijn een stuk serieuzer in dat soort dingen. Al gok ik dat enkele toch voor hun vrienden zouden gaan hoor.


    Waarom zouden béta's minder serieus zijn? ze zijn het ook niet 'gewoon' geworden?

    Maar goed, we hebben nu 10? béta's, en als ze allemaal iedere aanvraag moeten beoordelen, lijkt het me sterk dat er iemand is die ze alle 10 kent waardoor hij/zij béta wordt.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Het gaat sowieso om de kwaliteit van de aanmeldingen. Één persoon voor kan iemand nog geen béta maken.

    Heb jij rekening gehouden met starfbladen?


    All was well.

    Anchor schreef:
    (...)
    Heb jij rekening gehouden met starfbladen?

    Dat wil ik eigenlijk ook wel weten...:X


    *insert philosophical cringe expression here*

    Anchor schreef:
    (...)
    Heb jij rekening gehouden met starfbladen?


    Ja. Wij zijn als béta's net zo serieus in het beoordelen van aanmeldingen als de mods, maak jullie daar nou maar geen zorgen om.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vertrouw de meesten van jullie wel.


    Your make-up is terrible

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ja. Wij zijn als béta's net zo serieus in het beoordelen van aanmeldingen als de mods, maak jullie daar nou maar geen zorgen om.

    Ook als al die dingen van in 2008 geleden zijn? :x


    All was well.

    Maar wanneer komt dan ongeveer de uitslag?(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*