• Waarom hebben kappers oren gekregen als ze toch niet naar je luisteren?
    De kapper kwam vandaag dus en ik wou eens iets anders proberen. Dus ik vroeg om zeker zeven centimeter van mijn haren te knippen en het wat voller te zetten eventueel met zo van die neppe krullen, je snapt wel en ik vroeg een rechte froufrou die aan de zijkanten wat langer is.
    Wat krijg ik?! Krak hetzelfde kapsel als dat ik ervoor had. Er is misschien twee centimeter af (als het al zoveel is) en het heeft absoluut geen krullen, zelfs geen volume, het is zelfs steiler dan daarvoor (en ik wist niet eens of dat nog wel kon) en mijn bles ik wat bijgeknipt. En ik haatte die bles al twee maanden en nu moet ik weer twee maanden wachten voordat de kapper weer komt.
    Waarom luisteren die rotkappers nu niet gewoon naar wat je vraag?
    Ik haat ze echt; ze verpesten niet alleen je haar maar ook je leven. Zo wou ik dus naar de wedstrijd Arsenal - Blackburn kijken, (we waren toch met vier dus als iedereen voor mij zou gaan zou ik die match helemaal hebben kunnen uitkijken) is het zo vijf minuten voor de wedstrijd begint, is de kapper klaar met mijn mama en zegt die dat het mijn beurt is. Ik kon hem wel wurgen. Ik begon echt te huilen toen ik terug thuis bij mijn papa kwam. Gewoon van frustraties omdat ik Arsenal niet heb zien spelen én omdat mijn haar nu nog steeds hetzelfde is.

    Pf, dat luchtte op!
    Hebben jullie ook zo'n haat aan kappers?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik heb ook zooo erge haat aan kappers jonge.(cat)


    .

    Niet alle kappers zijn zo hoor. En, naja, je kunt ook buiten de deur naar de kapper gaan? Dan kun je zelf een kapper kiezen, zelf een tijd kiezen & je hoeft niets op tv te missen.


    Life is hard and then we die

    Ik ook. Voor de basket doe ik mijn haar altijd in een paardenstaart. Dus zei ik tegen de kapper dat er niet te veel afmocht omdat ik dat nog moest kunnen. Knipt ze er te veel af zeker en moest ik speltjes in omdat mijn haar anders voor mijn ogen hangt. Meteen de eerste match kreeg ik er een bal op en dat deed dus super veel zeer.

    Nu ben ik mijn haar aan het laten groeienxD


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Fabregas schreef:
    (...)
    Dat betwijfel ik, zij haat die bles ook (:

    Bij mij is dat wel..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik verander mijn kapsel bijna nooit, ik laat mijn haar gewoon steeds een stukje afknippen. Ik ben bang dat het mislukt enzo. Ik kan je begrijpen..


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    da van u is nog lang,,ze hebbe da van mij is te kort gedaan!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    dien een klacht in ofzo...tenzij de kapper zelfstandig is...dan heeft dat geen nut...dan is het idd een goed idee van kapper te wisselen...en kijken of die wel luisterd...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.