• Maar ik heb gewoon zin om weer naar school te gaan! Ik ga morgen beginnen aan mijn stage, die super leuk is. En ik heb dit jaar maar heel weinig les, wat natuurlijk ook super chill is. Maar ik heb gewoon zin om iedereen op school weer te zien, en lekker bij te praten!

    Wie heeft dit ook?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik wil ook heel graag terug naar school. Gewoon om te zien wie er allemaal in mijn klas komt en welke leerkrachten we krijgen. Dus laat die drie eerste dagen maar komen, maar helaas, daarna is het weer leren en huiswerk, en daar zie ik wel tegen op. ;x


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik kan niet wachten tot ik naar school mag, ik zit nu 3-4 maanden thuis en kijk gewoon uit naar de eerste schooldag en niet alleen omdat ik mijn Mac Book Pro krijg maar gewoon ik heb zoveel zin in mijn nieuwe opleiding! :"D


    -

    Ik heb ook zin om naar school te gaan, simpelweg omdat ik me thuis dood verveel ><

    ik ga voor het eerst naar het eerste middelbaar. Ik zou zo graag mijn vrienden die ook naar het middelbaar gaan, zien. Ik heb hun zo hard gemist.


    When words fails, music speaks

    Mwa, ik heb er wel zin in, maar ik zou ook best nog een week of twee extra vakantie willen hebben :P


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Langs de ene kant wel, andere kant niet. Ik vermaak me thuis ook, maar ik wil wel iedereen graag terug zien. We hebben dit jaar ook de 100-dagen, reisje, leuke sportdag en ik mis gewoon het getetter van mijn klas x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    nee ik wil langer vakantie

    ik heb echt geen zin :X

    ik wil echt veel langer vakantie
    maar dat kan ook komen omdat ik geen vriendinnen heb op school en de vriendin die ik had die heeft me de afgelopen jaren dik gebruikt
    dus nee ik wil niet terug, gelukkig hoef ik maar 9 maanden naar school en dan ga ik alle contacten verbreken zelfs met die vriendin(cat)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ben nu op stage, heb pauze. Maar ik moet 3 dagen stage lopen en dat vind ik teveel. Heb geen om naar school te gaan want mijn school is kut (krul)


    -

    Genius schreef:
    Ik ben nu op stage, heb pauze. Maar ik moet 3 dagen stage lopen en dat vind ik teveel. Heb geen om naar school te gaan want mijn school is kut (krul)

    Ik loop 4 dagen stage per week, 40 weken lang ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik denk dat school op zich niet zo erg is maar het huiswerk is nogal vervelend:((


    Het leven is als een neus... Je moet eruit halen wat er in zit

    Ik heb de eerste dag overleefd en heb best zin in morgen. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    milli0naires schreef:
    ik heb echt geen zin :X


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Ik heb er wel zin in, maar de vakantie mag ook nog wel even duren. Ik weet namelijk niet of ik helemaal hersteld ben van pfeiffer en weet dus ook niet of ik dit jaar haal. Ik zie er tegenop, omdat het een zwaar jaar is. Maar ik mis mijn vrienden en de gesprekken in de klas.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.