• twee zelfs (A)

    http://static.tvguide.com/MediaBin/Galleries/Shows/S_Z/Sq_Sui/Suite_Life_Zack_Cody/season3/suite-life-zach-cody42.jpg

    ZACK & CODY (cat)


    :9~

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 16:53 ]


    =

    erhm, nee niet echt :-D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ze zijn sowieso knapper! =3


    Even a white rose has a black shadow.

    Ach ieder zn eigen mening? Ik ben niet zo'n kinderachtig iemand die gaat zeggen 'NEE JUSTIN BIEBER IS LEKKERDER'. Wat ik wel vind, maarja, iedereen heeft een andere smaak. Maar vind de titel van je topic van ook wel lekker kinderachtig, to be honest. No offence ;p


    I chill back and I spread peace n love

    BIERRI schreef:
    Ach ieder zn eigen mening? Ik ben niet zo'n kinderachtig iemand die gaat zeggen 'NEE JUSTIN BIEBER IS LEKKERDER'. Wat ik wel vind, maarja, iedereen heeft een andere smaak. Maar vind de titel van je topic van ook wel lekker kinderachtig, to be honest. No offence ;p


    Go you! Ik vind Justin Bieber echt 3000x leuker dan die twee. Wie zijn dat?!


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Go you! Ik vind Justin Bieber echt 3000x leuker dan die twee. Wie zijn dat?!

    Hihi, thank you. Dit zijn Dylan en Cole Sprouse, van de serie the suite life of zack and cody, wat op disneyxd komt. Ik vond ze vroeger schattig, maar ze zijn nu denk ik 18, en minder leuk, haha. Give me bieber please.


    I chill back and I spread peace n love

    BIERRI schreef:
    (...)
    Hihi, thank you. Dit zijn Dylan en Cole Sprouse, van de serie the suite life of zack and cody, wat op disneyxd komt. Ik vond ze vroeger schattig, maar ze zijn nu denk ik 18, en minder leuk, haha. Give me bieber please.


    Ohmybieber, nou herken ik ze. Justin Bieber blijft altijd 3000x leuker, lekker puh.


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Ohmybieber, nou herken ik ze. Justin Bieber blijft altijd 3000x leuker, lekker puh.

    I agree!


    I chill back and I spread peace n love

    Bieebz schreef:
    het is bieber en hou gwn je teringbek als jehem niù moet

    1) leer typen
    2) Voor zover ik weet, mag je nog steeds je vrije mening geven
    3) Als je er niet mee om kan gaan dat ze hen knapper vind dan babyface bieber, ga je niet schelden en kinderachtig doen, maar gewoon negeren. Dan zullen mensen je misschien serieus nemen ;)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het is Misschien een tweeling. Maar ik vind Dylan Leuker^^ + Zack en Cody is Hilarisch ;D


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Ik vind Bieber leuker. Maar er zijn veel jongens die ik nog veel leuker vind.


    All this dampness is damp.

    DeeDodo schreef:
    Cole en Dylan ownen Aardappel zo hard =]


    xD


    =

    BIERRI schreef:
    Ach ieder zn eigen mening? Ik ben niet zo'n kinderachtig iemand die gaat zeggen 'NEE JUSTIN BIEBER IS LEKKERDER'. Wat ik wel vind, maarja, iedereen heeft een andere smaak. Maar vind de titel van je topic van ook wel lekker kinderachtig, to be honest. No offence ;p


    ik ben nou eenmaal een KINDdus ja :''p
    dus ik doe kinder-achtig dingen die kinderen doen :''D


    gheghe xD


    =

    ZE ZIJN HOOOOOOOOT


    Everyone wants their own prince on the white horse.

    Nick en Joe Jonas zijn zoiezo knapper!!

    P.s. Ik noem die Justin ook altijd Justin Pieper vooral omdat JB bij een andere groep hoort en hij is super pieper


    X xxxxxxx Roozz (R)

    het is niet moeilijk om knapper te zijn dan justin bieber..


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.