• "The future ain't what it used
    to be."



    Het jaar 2307.
    Tweehonderd jaar geleden brak er een virus uit, wat er voor zorgde dat veel mensen veranderde in zombies. Eerst leek het op een soort fabel. Een kinderverhaaltje dat niet werkelijk kon worden. Toch gebeurde het en sommige mensen wisten te ontsnappen. Met elk wapen dat ze maar te pakken konden krijgen probeerde ze een nieuwe samenleving op te starten. Dit is nu voornamelijk gelukt, maar de zombies hebben ondertussen hun spoor opgepikt. Na elk levend wezen te hebben veranderd, is er geen weg meer terug. Ze komen naar het kleine dorpje dat de nieuwe samenleving is geworden. Niemand weet hoe veel er zijn en niemand weet wie het overleeft. Sommigen zullen willen vluchten. Zij hebben te veel horror gezien. Anderen zullen vechten tot het bittere eind. Te veel doden zijn gevallen aan het virus. Toch is er een sprankje hoop als een dokter een tegengif ontdekt. Een klein groepje zombies is terug veranderd naar mens en moeten zich weer aanpassen aan het nieuwe leven dat bij het menselijke leven hoort. Hoe sneller de zombies er aan komen. Hoe hoger de druk wordt. En de vraag voornamelijk is: Wie rent en wie vecht.




    Rollen:


    Stop op vrouwen

    • Mensen:
    ~ {G}Astrophe
    ~ {G}Kenopsia
    ~ {G}Anaklysmos
    ~ {G}bellah20h20
    ~
    ~


    • Zombies die in mensen zijn veranderd door tegengif {Max 4}:
    ~ {G}Astrophe
    ~ {G}Molla
    ~
    ~


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Relaties:
    Extra:


    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia, Anaklysmos en Astrophe maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Topics:


    Faceclaims:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 10:55 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik wil graag een meisje zombie die het tegengif heeft gekregen en nu weer een mens is reserveren .


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Ik wil wel een zombie zijn die in mens is veranderd (:

    Naam: Goitske
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Vriendelijk, alleen wel verbitterd door het zombie- zijn en een beetje wantrouwend.. Vind het nog altijd moeilijk dat ze weet dat ze mensen heeft vermoord.. Houdt van sarcasme. Is erg koppig en eigenwijs als ze iets wil krijgt ze het ook!
    Uiterlijk: Blond haar, blauwe ogen. Heeft een paarse Rayban bril. Beetje ingevallen en bleke wangen door het eet en slaap gebrek, maar is wel mooi geweest. Kijkt vaak ernstig.
    Geschiedenis: Is in een goed gezin opgegroeid, gewoon huisje boompje beestje, maar toen werden ouders zombies.. Ik en mijn broer moesten vluchten, alleen uit eindelijk werden ook wij zombies, maar daarna werd ik genezen, en mijn broer niet..
    Wapens: Een mes, en als ik een pistool of geweer krijg kan ik dat ook gebruiken, maar doorgaans een mes
    Relaties: Geen. te wantrouwig voor mensen. Ze praat wel met ze, maar vertrouwd ze nooit echt
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 23:37 ]


    Just doing what I can

    Ik ga er nog even over nadenken, het ziet er wel interessant ui! ;3

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 9:19 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Mag ik een mens, een man reserveren?

    Hallo!
    Ik ben een tijdje weggeweest van Q, maar heb vroeger veel aan RPG's meegedaan. Non-stop, eigenlijk. Om nu echter weer een beetje in te komen, zou ik graag beginnen met een vrouw (het liefst eentje die een vampier was, maar is genezen), maar ik zie dat daar een stop op staat. Ik wacht daarom nog even met het invullen van een rol. Ik hou het topic wel nog in de gaten, om te zien of de stop nog weggehaald wordt, of dat ik misschien alsnog een man zou willen spelen. (:


    everything, in time

    Alles is aangepast ^^



    Meraki schreef:
    Hallo!
    Ik ben een tijdje weggeweest van Q, maar heb vroeger veel aan RPG's meegedaan. Non-stop, eigenlijk. Om nu echter weer een beetje in te komen, zou ik graag beginnen met een vrouw (het liefst eentje die een vampier was, maar is genezen), maar ik zie dat daar een stop op staat. Ik wacht daarom nog even met het invullen van een rol. Ik hou het topic wel nog in de gaten, om te zien of de stop nog weggehaald wordt, of dat ik misschien alsnog een man zou willen spelen. (:


    Ik zal je waarschuwen. Ik vind het sowieso leuk als je mee doet, maar je moet je natuurlijk goed bij je rol voelen (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam:Isis haar voornaam is het enige wat ze zich kan herinneren als ze terug komt als mens. Later word ontdekt dat Ze Isis Jane Black heet als haar profiel en naam worden gezocht in het systeem van vermisten en verdwenen families.


    Leeftijd:Isis is 16 jaar oud en geboren op 30 september.
    Innerlijk: Isis is nog erg verward na haar terug keer in de mensen wereld. Ze vertrouwd de mensen die haar opgevangen hebben wel . Ze probeert alles zo snel mogelijk weer op te pakken, maar loopt steeds tegen verwarrende en onverklaarbare dingen aan. Haar gedachten die ze heeft zijn nog het zelfde als toen ze 3 jaar geleden in een Zombie veranderd. Nu ze 16 is en probeert te leren dat ze geen klein kind meer is is dit lastig voor haar te accepteren. Isis is buiten alle verwarring en onverklaarbare gebeurtenissen die ze mee maakt om altijd Vrolijk. Ze probeert nu ze terug is als mens het beste uit haar leven te halen. Isis probeert ook altijd met alles mee te doen. Ze steek graag haar handen uit haar mouwen om mee te helpen in het huishouden en klusje te doen. Verder is Isis erg verlegen en is het vooral moeilijk om in contact te komen met andere mensen in de stad. Ze zet wel haar beste beentje voor om toch steeds meer mensen te leren kennen en dit lukt haar door haar lieve en naïeve manier van doen en laten.Isis vertrouwd mensen snel en zal het niet door hebben als mensen iets slecht in de zin hebben of haar voor liegen. Isis is verder altijd bang dat mensen haar eigenlijk niet mogen en achter haar rug over haar praten vanwege dat ze vroeger als zombie veel mensen heeft gedood.
    Uiterlijk:Ze heeft Bruin haar en Lichte groene/grijze ogen. Ze heeft een lengte van 1,65m. Ze heeft nog wel veel verwondingen op haar lichaam littekens , Oude wonden die nog niet helemaal geheeld waren en kleine bijt wonden waar ze waarschijnlijk door andere zombies was gebeten. Ze is zich er totaal niet van bewust dat in haar 16 jarige lichaam er aantrekkelijk is en Jongen na haar kijken, Want in gedachten is ze nog steeds het 13 jarige meisje dat ze ooit was voor ze een zombie werd.
    Geschiedenis:Haar ouders en Isis werden gebeten door Zombie en werden ook Zombies. Ze kan zich weinig van haar leven als Zombie herinneren als ze later hoort wat er is gebeurd. Is ze bang en kan ze zich zelf niet gelijk vergeven voor wat ze heeft aan gericht. Haar kleding die ze aan had toen ze terug veranderde zaten onder het bloed , iets wat op braaksel leek en een hoop andere vuil. Ze was toen ze terug keerde weer het mensje dat ze ooit was geweest alleen ouder.
    Wapens: Ze heeft geen wapen ze is nog te bang en trillerig om zich goed te kunnen verdedigen in de wetenschap dat haar ouders en zusje daar nog ergens rond lopen als Zombie en ze die misschien gaat vermoorden maakt haar nog banger. Ook al kan ze wel goed over weg met pijl en boog want haar vader heeft haar dat geleerd. Voor de zombie invasie uitbrak
    Relaties:Isis heeft een goede band met haar gast gezin. Verder heeft ze wel contact met de dorp bewoner maar geen echte vriendelijke banden. Vrijwilligers voor een vriendschappelijk relatie of liefdes relaties ?
    Extra:Ze verbaast zich er nog steeds elke dag over dat ze nu weer een mens is.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 16:18 ]


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.