• ik vind het niet erg dat niet iedereen tokio hotel leuk vind maar anderen kunnen er dan weer niet tegen dat jij het leuk vind. ken je ook zo iemand die je dan kapot loopt te schelden vanwege th of iets anders zeg dan lekker GET THE FUCK OUT OF LIFE!! dan laten ze4 je vanzelf met rust zo niet negeren en doen waar je van houd. wil het echt niet lukken vraag ff om een tip dan komt die er zo snel mogelijk aan(Y)

    ik heb dat ook mr ik trek me er nix vaan aan:D

    ik heb da ook ze
    ik ben TH-FAN,, en ik mijn vrienden respectere da nie zo echt pfuh
    ik luistr daar al niej meer naar


    Gilles (ll)

    Jep, jammer genoeg kan ik daar ook over meepraten.
    Maarja, so be it! :P

    Ik heb me eroverheen gezet! ;)
    Als dat stelletje onozelaars daar blij van wordt, moeten ze dat zeker doen! :S


    Träume sind wirklich!!

    Heya, Dat heb ik ook bij sommige mensen. Maarja ik luister ook naar zoveel muziek, dus eigenlijk sla ik gewoon nergens op end aar ben ik trots op. Ik zeg altijd maar gewoon;'Ja ik ben toch ook een idioot, laat me' En dan zijn ze stil :P;)

    x. Kitty Purry

    ik heb fantastische vriende. ze zijn bijna allemaal jump [ja!]
    en toch respecteren ze mijn anti-jump, pro-th keuze.
    als hhet echt nodig is neme ze het soms zelfs voor mij & TH op :D
    dan zegge ze tege andere haters die mij uitschelde da tth cool is en dat ze hun bakkes moete houde nzuu.
    ze zijn echt cuwl!

    Mijn vrienden restpecteren gelukkig wel dat ik TH fan ben, een van mijn vrienden is ook TH fan:D

    Xx.(L)


    T O K I O H O T E L < 3

    ik heb da dus ook maar ik zeg ofwel 'ben der trots op dat ik fan ben' of 'zoek toch een leven gosh loser!' maar meestal loop ik ze straal voorbij xD


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    ik heb zelf ook da ik zeg van ik mag fan zijn waar ik van wil zijn dus hou je klep dan doen ze het ook maar ik negeer het ook mare het word vooral op me vriendin afgereageerd dus trek ik me bek ook wel eens open tegen hunxD